خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا مطرح کرد:

تخصیص اعتبار جهت تجهیز مدارس و آزمایشگاه های صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۶۸

فرماندار صومعه سرا پیشنهاد تخصیص اعتبار جهت تجهیز مدارس و آزمایشگاه ها را مطرح کرد و گفت: مدارس نمونه دولتی می بایست از نظر امکانات و ساختار نسبت به دیگر مدارس از وضعیت بهتری برخوردار باشند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا صبح امروز به ریاست فتح اللهی فرماندار این شهرستان و با حضور امام جمعه صومعه سرا، امام جمعه گوراب زرمیخ، رئیس آموزش و پرورش ، رئیس اداره اوقاف ، شهرداران و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

 فتح اللهی در این جلسه با اشاره به زحمات معلمان که در همه جای دنیا آثار و نشانه های آن مشهود است و در کشور ما از جایگاه ویژه ای برخوردارند ، گفت: با توجه به درپیش بودن هفته معلم درنظر است با تدوین برنامه های متنوع ، از مقام این عزیزان به نحو شایسته تقدیر شود.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی و آموزش  مدارس در بین خانواده ها و دانش آموزان بگونه ای قبولی در کنکور سراسری را افزایش داد، تصریح کرد:  بالا رفتن قبولیهای دانش آموزان در کنکور سراسری و در دانشگاههای معتبر از نشانه های عملکرد خوب آموزش و پرورش خواهدبود.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ساختمان اداری آموزش و پرورش صومعه سرادر شان فرهنگیان فرهیخته و مجموعه اداری آن نیست ، تاکید کرد: در اولین فرصت برای این ساختمان تدابیر ویژه اندیشیده خواهد شد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا با تاکید بر این موضوع که تمامی جابجایی و انتقال مدارس و شیفتهای تحصیلی بایست حتما با نظر کارشناسی انجام شود ، افزود: این موضوع بعد از طرح و تصویب در شورای آموزش و پرورش قابل اجرا خواهد بود.

وی پیشنهاد تخصیص اعتبار جهت تجهیز مدارس و آزمایشگاهها را مطرح کرد و گفت: مدارس نمونه دولتی می بایست از نظر امکانات و ساختار نسبت به دیگر مدارس از وضعیت بهتری برخوردار باشند.

فتح اللهی همچنین با اشاره به عنوان سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال،  افزود: نقش آموزش و پرورش برای تحقق این مهم ترغیب خانواده ها و دانش آموزان به گرایش به سمت رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز