خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار تاکید کرد:

اهتمام مسئولان در جهت نیل به استراتژی اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۷۳

فرماندار رودبار تأکید کرد: بر همه ما تکلیف است که با هم افزایی تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود و بالقوه در جهت نیل به استراتژی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اهتمام لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نخستین نشست سال جدید با کارکنان اداری این فرمانداری با تبریک سال نو اظهار داشت: همه ما موظفیم با رعایت اخلاق، ادب، احترام، مهربانی و تعصب سازمانی به انجام امور شهرستان و مردم بپردازیم. 

میرغضنفری افزود: وقتی مردم فرمانداری را بعنوان مأمن و مأوا برای حوائج و خواسته های خود می‌بینند، باید وقت کافی، لازم و بمیزان مساوی برای پیگیری مطالبات آنان گذاشته شود و پاسخ لازم و قانع کننده نیز به درخواست‌های آنان داده شود.

وی به نقشه راه ترسیمی امسال توسط رهبر معظم انقلاب، اشاره کرد و تأکید کرد: بر همه ما تکلیف است که با هم افزایی تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود و بالقوه در جهت نیل به استراتژی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اهتمام لازم را داشته باشیم.

میرغضنفری تعامل مناسب دستگاه های اداری بویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، اعضاء شورای تأمین و فرماندار را در شهرستان رودبار نقطه قوت و مطلوب برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان ارزیابی کرد و یادآور شد: بر اساس عهد و میثاق دولت با مردم تا آخرین لحظه برای انجام خدمت صادقانه در عرصه حضور داریم.

فرماندار رودبار با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد:  بر اساس تکلیفی که قانون، نظام و دولت بر عهده ما گذاشته است باید تمام تلاشها و برنامه ریزیهای ما در همین راستا و صیانت از رأی و انتخاب مردم بعنوان حق الناس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز