خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه آزاد گیلان برگزار شد؛

تجلیل از فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد رشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۲۹

با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تجلیل و قدردانی از فرزندان افتخار آفرین کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست دبیرخانه هیات امنای استان گیلان ، معاونین و جمع کثیری از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به همراه خانواده هایشان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
علیرضا امیر تیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تشکر از فعالیت کلیه حاضرین در سالی که گذشت، بیان داشت: از تمامی همکاران و همراهانی که در طول سال95 برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی همراه دانشگاه بودند، تشکر می کنم و امیدوارم  سال  جدید را پر نشاط و پر از برکت در کنار خانواده آغاز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته کار های بسیار بزرگی در مسیر رسیدن به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و در سال جدید، انشاالله با انجام زیر ساخت ها و ریل گذاری های لازم در جهت  کاهش وابستگی به شهریه اقدام کنیم.

امیر تیموری به افزایش رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اشاره  کرد و خاطر نشان کرد : در سال 95 تعداد رشته های کارشناسی ارشد 66 رشته و تعداد رشته های دکترای تخصصی به 30 رشته رسید و این در حالی است که وضعیت رشته ها در مقاطع ذکر شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  نسبت به قبل کمتر بوده به طوری که در سال 92 تعداد رشته های مقطع دکتری تخصصی 3 رشته و کارشناسی ارشد 33 رشته بوده است و این نشان دهنده جهش مثبت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: سال 95 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد 1 مرکز رشد و 7 هسته فناور ایجاد شده که در همین راستا  تعداد 2 آزمایشگاه همکار استاندارد نیز به تعداد آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اضافه  شد.
 
امیر تیموری به رشد تعداد مقالات ISI در طول این مدت اشاره کرد واظهار کرد : در مقایسه با سال 92 به تعداد مقالات که 705 مقاله بود و با توجه به برنامه ریزی حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت،  تعداد مقالات رشد قابل توجهی داشته و به 1256 مقاله رسیده است.
 
دبیر هیات امنای استان گیلان  با برشمردن فعالیت انجام شده در 3 ماه گذشته واحد رشت، تصریح کرد: طرح سامانه پایلوت تصفیه پساب داروهای ضد سرطان ، راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته میکروبی ، اخد مجوز غذا و دارو برای آزمایشگاه میکروبی، عضویت قطعی در شبکه فناوری های راهبردی ریاست جمهوری و استخراج اسانس از کیاهان دارویی با استفاده از سیال فوق بحرانی از جمله فعالیت های سه ماهه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بود.
 
تیمور آمار ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تقدیر از فرزندان افتخار آفرین کارکنان و اعضای هیات علمی در پایان این مراسم از فرزندان افتخار آفرین کارکنان و اعضای هیات علمی قدردانی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز