خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار رئیس دانشگاه ‎آزاد: / تکرار /

موافق هاشمی رفسنجانی هستم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۱۲

در آن دو سالی که در دولت سابق دانشگاه آزاد را تصرف کرده بودند، مسئول وقت دانشگاه آزاد پیش من آمد و گفت شما از عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد استعفا دهید و من هم به او پاسخ دادم بروید من حال ندارم و او هم این حرف مرا در خیلی جاها نقل کرده بود.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم تاکید کرد: دانشگاه آزاد برکتی برای ایران و حتی بسیاری از کشورهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان وی گفت: از حضور افرادی چون شما به عنوان مسئول در دانشگاه آزاد بسیار خوشحالم و یقینا شما این دانشگاه را به سمت پیشرفت خواهید برد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برکتی برای جامعه علمی ایران و حتی برخی کشورهای دیگر است و ان‌شاالله حرکت این دانشگاه ادامه خواهد داشت.

این مرجع تقلید به فعالیت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای هاشمی در این راه خیلی زحمت کشیدند و ما فقط اسم‌مان آنجا بود و عملا ایشان همه کارها به پیش می‌بردند. ایشان می‌دانند که ما دوست ایشان و موافق ایشان و دعاگوی ایشان هستیم.

آیت‌الله موسوی اردبیلی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در آن دو سالی که در دولت سابق دانشگاه آزاد را تصرف کرده بودند، مسئول وقت دانشگاه آزاد پیش من آمد و گفت شما از عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد استعفا دهید و من هم به او پاسخ دادم بروید من حال ندارم و او هم این حرف مرا در خیلی جاها نقل کرده بود.

در ادامه، رهایی معاون آموزشی دانشگاه مفید قم اضافه کرد: همین پاسخ آیت‌الله موسوی اردبیلی به رئیس وقت دانشگاه آزاد باعثشد تا دولت سابق دانشگاه مفید را تا حد زیادی بایکوت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز