خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران باید در دستور کار باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۸۵

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران باید در دستور کار ادارات و نهادهای این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار داشت: با خدمات مناسب به گردشگران ضمن فرهنگ سازی در حوزه مهمانپذیری و تقویت صنعت گردشگری منطقه، موجب افزایش رضایتمندی مردم می شویم.

وی افزود: رضایت مردم از خدمات عمومی در این شهرستان بویژه در ایام نوروز باید در اولویت کار ما باشد و دستگاه‌های اجرایی آستارا باید در ارائه خدمات مطلوب با یکدیگر مشارکت داشته باشند .
 
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا ادامه داد: رعایت نظافت عمومی و حفظ محیط زیست در کنار زیباسازی فضاهای محیطی شهر، تعیین کشیک و باز بودن بانک‌ها، شارژ عابر بانک‌ها، ارائه خدمات مناسب مراکز درمانی، اورژانس، هلال احمر، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی، پرهیز از فعالیت های عمرانی که موجب نارضایتی عمومی می شود، بازگشایی مساجد و نمازخانه ها در کنار برقراری امنیت و نظم ترافیکی از مهمترین موضوعاتی است که مدیران مربوطه باید به آن توجه داشته باشند.
 
وی نظارت بر اماکن عمومی و مراکز خدماتی را نیز از جمله اقداماتی دانست که باید انجام شود.

به گفته رنجکش از 25 اسفند ماه ادارات و نهادهای خدمات عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا در اختیار ستاد سفر این شهرستان خواهند بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز