خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراکز درمانی مازندران :

مازندران استعداد کلینیک های تخصصی را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۴۵۳

:در استان های دیگر به دلیل فاصله روستاها از شهرها باید مراکز خدماتی احداث شود ولی در مازندران باید کلینیک های تخصصی تاسیس شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مازندران دکتر پزشکیان، نایب رییس مجلس مجلس شورای اسلامی از مرکز بهداشتی درمانی ده تخت خوابی تیپ یک سورک و  مراکز خدمات جامع سلامت روستایی زید سفلی و طبقده بازدید کردند.

دکتر پزشکیان با بیان اینکه در حوزه سلامت با معیارهای فاصله داریم، گفت:در استان های دیگر به دلیل فاصله روستاها از شهرها باید مراکز خدماتی احداث شود ولی در مازندران باید کلینیک های تخصصی تاسیس شود.

وی با تاکید بر احداث کلینیک های تخصصی در روستاهای مازندران، بیان کرد: در این مراکز باید بیش از 90در صد خدمات درمانی ارائه شود تا نیازی به مراجعه روستاییان به شهرها نباشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چنین کلینیک هایی احداث شود رضایت مردم بیشتر و خدمات رسانی بهتر  است.

دکتر پزشکیان بابیان اینکه باید توسعه کیفیت خدمات در سطح اول را بیشتر کنیم، گفت: برای ارائه خدمات بهتر باید هزینه ها کاهش پیدا کند.

گفتنی است در این بازدیدها دکتر پزشکیان را  نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار و دکتر جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسوولین محلی همراهی می کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز