خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی تاکید کرد:

ضرورت نظافت و آراستگی شهر و تقدیر از فعالیت‌های مثبت شهرداری برای زیباسازی معابر شهری بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۲۰

فرماندار بندر انزلی بر ضرورت نظافت و آراستگی شهرستان و تقدیر از فعالیت‌های مثبت شهرداری برای زیباسازی معابر شهری بندر انزلی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بندرانزلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری و به ریاست میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به این نکته که بندرانزلی از شهرستان‌های مهم و گردشگر پذیر استان و کشور است، ضرورت برگزاری این جلسه را پیش رو بودن انتخابات شورا و ریاست جمهوری و انجام مقدمات مربوط به آن دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه بر لزوم ارائه لیست کشیک ادارات در اسرع وقت به فرمانداری تاکید کرد و افزود: مرخصی تمام روسای ادارات و نهادهای شهرستان هم به خاطر اهمیت خدمات نوروزی و هم بخاطر  همزمانی با انتخابات لغو است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی افزود: واحدهای بهداشتی و درمانی، مخابرات، اداره برق، اداره گاز و  سایر دستگاه های خدماتی که در صورت بروز مشکل مردم به همکاری آنها نیازمند هستند به طور کامل در حالت آماده باش قرار گیرند.

میرشمس مومنی‌ زاده همچنین ضمن تاکید بر ضرورت نظافت و آراستگی شهرستان و تقدیر از فعالیت‌های مثبت شهرداری برای زیباسازی معابر شهری خاطرنشان کرد: ورودی، خروجی و معابر عمومی به گونه‌ای تمیز و آراسته باشد تا شهروندان از فضای موجود لذت ببرند و تصویری زیبا از انزلی در خاطر مسافران به یادگار بماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرانزلی در ادامه توضیحات و تاکیداتی درخصوص مسائلی چون پیگیری رفع مشکل احشام، سگ‌های ولگرد و زباله‌های انباشه شده، ساماندهی تردد وانت داران در ایام تعطیلات، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای استراتژیک، برگزاری جشنواره جشنواره های فرهنگی و هنری، کنترل نرخ مسافر کاشانه ها، واحدهای سوخت رسا و نانوایی ها ارائه نمود و افزود: عملکرد ادارات در ستاد خدمات سفرهای نوروزی به دقت ارزیابی و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز