خبرگزاری کار ایران

حسنی تاکید کرد:

نقش مشارکتی تشکل‌های مردم نهاد در مدیریت شهری و توسعه فرهنگ مشارکت شهروندی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۷۵

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در بازدید از سرای محلات رشت بر نقش مشارکتی تشکل‌های مردم نهاد (NGO) در امر خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در بازدید از سرای محلات در نواحی مختلف شهر رشت به نقش مشارکتی تشکل‌های مردم نهاد (NGO) اشاره کرد و اظهار داشت: این تشکل‌ها درشرایط مختلف به ویژه بارش برف اخیر اقدامات حمایتی و امدادرسانی ارزنده ای ایفا کرده اند.

علیرضا حسنی ضمن تقدیر از NGO های رشت به بررسی عملکرد سرای محلات پرداخت و از اقداماتی که در طی بارش برف طبق برنامه‌ریزی‌های معین پیش‌بینی شده در جلسات ستاد حوادث غیر مترقبه؛ با وجود شرایط نامناسب جوی و در بارش شدید برف توسط عوامل خدوم سرای محلات و با مشارکت تشکل های مردم نهاد انجام گرفته ابراز رضایت کرد.

به گزارش مسئولان سرای محلات از جمله اهم موارد جاری طی اجرای عملیات امداد رسانی، آزاد سازی خودروهای‌ در برف مانده، بازگشایی مداخل ورودی و خروجی مراکز آتش‌نشانی، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان های مناطق مختلف شهر است.

یزدانی مسئول ناحیه ۱ منطقه ۳ ضمن ارائه گزارش یاری رسانی به یک بانوی شهروند باردار در رساندن وی به بیمارستان و بازگشایی وبرف روبی مقابل مقرر پلیس راهور، بلوار شهید انصاری و ایستگاه برق شماره یک، مجتمع صدا وسیما، مجتمع آزادگان وپمپ بنزین صادقی، از سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای پشتیبانی و حمایت مدیریت شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و سرای محلات نواحی مختلف شهر رشت تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز