خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور از مدیران ستاد ساماندهی سواحل گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۲۶

رئیس بازرسی و نظارت بر سواحل کشور از مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و اعضای این ستاد در گیلان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی ملازاده با ارسال لوح تقدیر خطاب به یونس رنجکش مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرج‌گاه‌های ساحلی استان نوشت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مصداق کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی هدیه و فرصت مغتنم از جانب حضرت احدیت است که توفیق آن به هر کس اعطا گردد تا از این رهگذار ضمن ارائه خدمت به مردم و جلب رضایت آنان موجب خشنودی خداوند متعال نیز فراهم آید.

در ادامه این لوح آمده است: کار و تلاش و اقدامات ارزشمند جنابعالی در اجرای برنامه های ساماندهی سواحل شمال‌کشور در سال 95 نمونه بارزی از این خدمت‌صادقانه بوده که تاثیر بسزایی در کاهش تلفات انسانی ارائه خدمات مناسب بهداشتی و رفاهی و اجرای موفق برنامه‌های فرهنگی و دینی داشته است.

وی یادآور شد: بر این اساس برخود لازم می دانم از زحمات بی دریغ شما قدردانی نموده، توفیقات بیش از پیش شما را از خداوند متعال در راستای ساماندهی هر چه بهتر سواحل، همراه با تلاش و مشارکت سایر مدیران ادارات و شهرستان ما تسلت دارم.

وی همچنین طی نامه های جدا گانه ای خطاب به چند تن از فرمانداران، بخشداران و شهرداران نوار ساحلی استان گیلان و همچنین مدیران کل، کارکنان حوزه ستاد ساماندهی سواحل و تفرج‌گاه‌های ساحلی استان گیلان از تلاش های آنان در این خصوص تقدیر کرد.

وی یادآور شد: ارزیابی‌های بازرسی و نظارت بر سواحل کشور نشانه تلاش‌های اثر بخش در استان گیلان در این زمینه دارد.

استان گیلان در سال 95 تلاش و اقدامات مناسب در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی همچون غریق در مناطق خطرآفرین در مقایسه با سال 92 بیش از 50 درصد کاهش داشته باشد و تعداد غریق از 55 نفر به 25 نفر برساند.

افزایش رضایتمندی در خدمات ساحل و رشد طرح های سالم سازی و اقدامات مناسب امداد و نجات از مهمترین برنامه ها در این سه سال گذشته در گیلان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز