خبرگزاری کار ایران

باحضور شهردار رشت صورت گرفت؛

جانمایی محل تدفین شهدای گمنام در مسکن مهر رشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۹۲

مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس، 12اسفند ماه سال جاری، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسکن مهر رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدعلی‌ثابت‌قدم و سرهنگ رسول‌جلایی‌رئیس‌بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از محل تدفین شهدای گمنام واقع در قطعه 82 پارک مسکن مهر رشت بازدید کردند.

رسول جلایی در این بازدید اظهار داشت: احساس کردیم مسکن مهر رشت نیاز به یک قطب معنوی و فرهنگی دارد و با توجه به اینکه این شهرک در آینده باید جمعیت زیادی را در خود جای دهد، در مناسبت‌های علمی و انقلابی و مذهبی ، محلی برای تجمع همه مردم، بخصوص اهالی مسکن مهر رشت خواهد بود.

وی افزود: بنا به پیشنهاد اهالی مسکن‌مهر رشت و همچنین تایید شهردار رشت و فرمانده سپاه شهرستان و بنیاد شهید، ما نیز در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصمیم گرفتیم این درخواست را بررسی کرده و تایید این مکان را به فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ارسال و پیگیری نماییم که امروز نیز اولین جلسه هماهنگی آن در شهرداری مسکن مهر رشت برگزار شد و جلسه بعدی تا پایان هفته جاری در فرمانداری رشت برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس، 12اسفند ماه سال جاری،همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسکن مهر رشت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز