خبرگزاری کار ایران

به همت کارخانه پایاکلاچ و فرآوری ساخت در رشت:

بزرگترین کارخانه تولید کمک فنر در ایران به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۷۴

مدیرعامل کارخانه پایاکلاچ و فرآوری ساخت گفت: گروه صنعتی عظام در کل کشور12 کارخانه دارد که از پیستون سازی تبریز تا شمال کشور و اصفهان گستردگی دارد.

به گزارش ایلنا از رشت لحظاتی پیش، پروژه احداث بزرگترین کارخانه تولید کمک فنر در ایران با حضور وزیر دفاع و استاندار گیلان افتتاح شد.

شاهین علیجانی پور، مدیرعامل کارخانه پایاکلاچ و فرآوری ساخت گفت: گروه صنعتی عظام در کل کشور 12 کارخانه دارد که از پیستون سازی تبریز تا شمال کشور و اصفهان گستردگی دارد.

وی افزود: این کارخانجات در سه گروه صنعتی سیستم، تعلیق برق و ریخته گری فعالیت دارند.

این مدیر موفق صنعتی کشور افزود: هلدینگ عظام بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در کشوراست که 70 پروژه در دست احداث دارد.

علیجانی پور تصریح کرد: 8هزار نفر بصورت مستقیم در قطعات خودرو و 35 هزار نفر در زنجیره تامین مشغول به کار هستند.

وی بیان داشت: پروژه اولین خط فنر خورشیدی این مجموعه امروز به دست وزیر دفاع افتتاح میشود و ده ها پروژه ساخت ماشن آلات و انتقال دانش فنی مدنظر این هلدینگ است.

علیجانی پور بیان داشت: صد درصد کمک فنر کشور در این کارخانه تامین می شود که به لحاظ نزدیکی با منطقه آزاد انزلی این کارخانه نقطه ثقل صادرات است.

وی با بیان اینکه در گیلان هزار نفر بصورت مستقیم و شش هزار نفر نیز بصورت غیرمستقیم فعالیت دارند، افزود: در دو کارخانه پایاکلاچ و فرآوری ساخت همه ساله محصولات جدیدی تولید می شود که از جمله آن تولید 86 نوع کلاچ و کمک فنر است.

علیجانی پور بیان داشت: همکاری با سایر کشورها از دو منظر دانش فنی و جذب مشتری و صادرات برای شرکت رنو به اروپا از جمله اقدامات این شرکت ها است.

این مدیرجهادگر افزود: در حال حاضر صادرات به کشورهای روسیه، اوکراین، عراق، قزاقستان و اسپانیا در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی تصریح کرد: این مجموعه افتخاراتی از قبیل واحد نمونه استاندارد کشور، واحد نمونه صنعتی کارآفرین و گواهی استاندارد ترکیه جهت صادرات به آن کشور را کسب کرده است.

علیجانی پور با بیان اینکه 45 برند مجهول الهویه جهت تولید قطعات پراید در کشور وجود دارد، افزود: این وضعیت شرایط را برای تولید کنندگان مطرح و صاحب نام سخت ترمیکند.

وی افزود: در سال جاری 4 میلیون کمک فنر در این کارخانه تولید میشود.

کارآفرین برتر گیلانی با بیان اینکه امروز بزرگترین مجموعه تولید کمک فنر خاورمیانه در 24 هزار متر کلنگ خواهد شد، افزود: با راه اندازی این خط 8 میلیون کمک فنر در سال تولید و برای 1500 نفر بصورت مستقیم و 31   هزار نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

علیجانی پور بیان داشت: با بهره برداری از پروژه اولین خط فنرخورشیدی با ظرفیت 450 هزار قطعه ای که درکلاچ خودرو وجود داشته و تا به امروز وارداتی بود به خود کفایی رسیدیم.

وی افزود: ایرانخوردو این شرکت را پایلوت دنده اتومات در کشور قرار داده اند که اولین خودروی دمو تولید شده است.

علیجانی پور تصریح کرد: تا به الان 35 میلیون یورو برای این مجموعه هزینه شده و در آینده برای 2000 نفر اشتعال زایی خواهد شد.

بزرگترین کارخانه تولید کمک فنر در ایران به بهره برداری رسید

 

بزرگترین کارخانه تولید کمک فنر در ایران به بهره برداری رسیدبزرگترین کارخانه تولید کمک فنر در ایران به بهره برداری رسید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز