خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

نجات مادر باردار در برف توسط اورژانس لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۲۵

مرکز فوریت‌های پزشکی لاهیجان مادر بارداری را در برف و کولاک به بیمارستان 22 آبان لاهیجان منتقل کرد و جان او و فرزندش را نجات داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، امروز با توجه به وجود یخبندان و تردد کند خودروها در لاهیجان، مادر باردار در منطقه باسکیا گوراب در محور لاهیجان-آستانه توسط اورژانس ۱۱۵ لاهیجان امداد رسانی شد.

بر اساس این گزارش پس از تماس امروز با واحد ارتباطات و اطلاع اورژانس از وضعیت این مادر 30 ساله، که سومین بارداری‌اش را پشت‌سر می‌گذاشت، اورژانس ۱۱5تیم فوریت‌های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.

علیرغم وجود یخبندان و کندی حرکت خودروها، تیم فوریت‌های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این مادر رساندند و پس از بررسی وضعیت ایشان، بعلت قریب الوقوع بودن زایمان، این مادر باردار با موفقیت به بیمارستان 22 آبان لاهیجان با موفقیت انتقال یافت.

پس از انتقال این مادر به بخش زایمان بیمارستان 22آ بان لاهیجان، بلافاصله نوزاد پسر این مادر به دنیا آمد و کام همه را شیرین کرد.

همکاران فوریت‌های پزشکی لاهیجان که در این ماموریت موفق حضور داشتند آقایان؛ رضا بیگناه، انوش رجب پور و اپراتور لاهیجان محمود توانچه بودند .

این ماموریت هشتمین ماموریت مربوط به مادر  باردار در 3 روز گذشته بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز