خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری183 پروژه عمرانی در رودسر به مناسبت دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۵۷

فرماندار رودسر از 183پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 70میلیارد تومان است .

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در نشست ویژه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به پایان آواربرداری حادثه پلاسکو و اعلام تعداد شهدای آتش نشان گفت: یکی از شهدای حادثه مذکور ، اصالتی رودسری داشت که به سهم خود شهادت این عزیز را به مردم شریف رودسر ،بخصوص خانواده معظم وی تسلیت می گویم .

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی واقداماتی که مسئولان در راستای مراسم دهه فجر انجام داده‌اند ما شاهد برگزاری مراسم و پروژه های خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.

جانبازی عنوان کرد: مجموعه شهرستانی در تلاش باشند، اجرای برنامه های دهه فجر بر اساس برنامه‌ریزی جدول و باید بهنگام برگزار شود تا مردم زمان زیادی را در انتظار نباشند.

فرماندار رودسر در ادامه ی این نشست بیان کرد: برگزاری مراسم وپروژه ها باید دارای چند ویژگی باشد که ویژگی مهم آن مردمی بودن است و حتما بگونه ای برنامه ریزی شود که مردم در بهره برداری وافتتاح پروژه ها حضوری پر شور داشته باشند زیرا این پروژه ها بر اساس نیاز مردم و منطقه به بهره برداری می رسد.

وی ویژگی دوم را اینگونه مطرح نمود :ما سعی کردیم بنا به دستور رییس محترم جمهور در خصوص تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در هر استان، پروژه ها را براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری آن را تبیین فرمودند ،تعریف نماییم.

جانبازی در ادامه تاکید داشت : شهرداران برای برگزاری برنامه های دهه فجر با فضاسازی و زیبا سازی مناسب اقدام نمایند و مراسمی که برگزار میشود بایستی در شان حضور مردم ولایتمدار رودسر و هم شایسته دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باشد.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم برای حضور در مراسم دهه مبارک فجر بخصوص راهپیمایی 22 بهمن دعوت شود تا این راهپیمایی هرچه باشکوهتر برگزار شود.

امیر جانبازی در این جلسه از 183پروژه در دهه‌فجر انقلاب اسلامی امسال خبر داد و افزود:  اعتبارهزینه شده برای اجرای این پروژه ها بیش از 70میلیارد تومان است .

وی ادامه داد: از این پروژه‌ها برای 551 نفر اشتغال ایجاد شده است که شامل 31 اشتغال دائم و 520 اشتغال موقت است.

جانبازی این پروژه ها را در بخش رحیم آباد 37پروژه با اعتبار چهل و هشت میلیارد و500میلیون تومان، در بخش کلاچای با 46 پروژه با اعتبار هفت میلیارد و 500میلیون تومان در بخش چابکسر51 پروژه با اعتبارشش میلیارد و 200 میلیون تومان و در بخش مرکزی 42 پروژه با اعتبار هفت میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه ها در قالب 17 دستگاه پیگیری و اجرایی شده است.

فرماندار رودسر پروژه های اساسی در برنامه دهه فجر را  افتتاح کارخانه آب معدنی پلام ، افتتاح مزرعه ماهیان خاویاری ، آسفالت 13 کیلومتری راه روستایی روستای ویشکی در رحیم آباد و 12 کیلومتری راه روستایی روستای سیارستاق در کلاچای ، پروژه های شهرداری ها و گازرسانی به تعدادی از روستاها و همچنین پروژه آب روستایی ترشایه که 17 روستا از آن بهره مند می شوند اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز