خبرگزاری کار ایران

در همایش ملی صنعت و خدمات سبز صورت گرفت؛

کسب تندیس زرین خدمات سبز توسط شرکت گاز استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۳۵

شرکت گاز استان گیلان موفق شد لوح زرین هجدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، هجدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز روز گذشته در محل سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نماینده یونیدو، نماینده GIZ آلمان و جمعی از صاحبان صنایع سبز برگزار شد.

 در این همایش 414 واحد برای رقابت ثبت نام نمودند که از این تعداد 246 واحد صنعتی و 168 واحد خدماتی بوده و در جریان همایش 4 لوح زرین، 61 لوح سیمین اعطا می شود و 14 واحد نیز قابل تقدیر شناخته شدند.

در این همایش شرکت گاز استان گیلان توانست بعنوان تنها واحد خدماتی در کل کشور، یکی از 4 لوح زرین این همایش را به خود اختصاص دهد.

 ابتکار هدف از برگزاری این همایش را  ایجاد نگرش زیست محیطی و فضای تبادل تجربیات ، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازارهای بین المللی،رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی ها، برقراری ارتباط سازنده بین سازمان حفاظت محیط زیست و واحدهای صنعتی عنوان نمود.

همچنین جمشید ظهیری مدیرعامل گاز گیلان در خصوص دریافت تندیس زرین خدمات سبز توسط شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت به دلیل اقدامات ارزنده‌ای همچون فراگیر ساختن استفاده از انرژی پاک، مدیریت مصرف انرژی، توسعه و نگهداشت فضای سبز و استقرار سیستم مدیریت زیست ‌محیطی موفق به دریافت این تندیس ارزشمند شده است.

وی نقش گاز طبیعی را در زمینه جایگزینی سوخت، ایجاد استراتژی پایدار در ثبات و حفظ بخش‌های مهم اکوتوریسم، حفظ و نگهداری جنگل‌ها و بهره‌مندی حاشیه‌نیشنان و روستاها از سوخت پاک بی‌بدیل دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز