خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از بزرگترین شهرک صنعتی شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۰۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : شهرک صنعتی سفیدرود رشت ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع مادر و صنایع کوچک دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،طهمورث لاهوتی‌اشکوری از شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدیدی به عمل آورد و در خصوص شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران واقعی بیان داشت: جذب سرمایه‌گذار نه تنها برای این شهرک بلکه برای تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سطح استان بسیار مهم و حائز اهمیت است، اما سرمایه گذاری که از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه‌گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد .

وی در ادامه افزود: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت های استان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: این شهرک بزرگترین مجموعه صنعتی شمال کشور است و ظرفیت‌های فراوانی برای راه‌اندازی‌صنایع مادر و صنایع کوچک دارد.

لاهوتی در ادامه تصریح کرد: در استان320 هزار هکتار عرصه شالیزاری و زراعی وجود دارد این در حالی است که عرصه های صنعتی موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان 1700 هکتار می باشد که  از این میزان 30 درصد از آن نیز به تأسیسات و فضای عمومی داخل شهرک ها اختصاص یافته است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان  لزوم حفظ محیط زیست در استان را لازمه توسعه دانست و تصریح کرد: با توجه به این امر مهم، از سوی دیگر گیلان باید واجد حداقل‌های لازم برای استقرار صنایع باشد تا علاوه بر تضمین تولید و اشتغال برای استان و نیل به موفقیت‌های صنعتی مباحث زیست‌محیطی و حفظ منابع طبیعی استان را نیز مدیریت کند.

لاهوتی اشکوری تجمیع صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی را تنها راه علمی و عملی در حفظ محیط‌زیست استان عنوان کرد و افزود: در غیر این صورت پراکندگی صنایع می‌تواند مشکلات بسیاری را برای استان ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز