خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان :

صنایع کوچک توانایی ایجاد اشتغال پایدار را دارند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۲۹

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : روند پیشرفت روز افزون محیط های کسب و کار ، صنایع کوچک و متوسط را جزئی از زنجیره تولید قرار داده است .

به گزارش ایلنا از رشت ، طهمورث لاهوتی اشکوری بیان داشت : صنایع کوچک با توانمندی های خود می تواند با از میان برداشتن مشکلاتی همچون بیکاری توزیع ناعادلانه درآمد نقش مهمی را در چرخه اقتصادی کشور داشته باشد .

وی در ادامه افزود : سازمان صنایع کوچک می تواند با ارائه و انجام برنامه هایی همچون تامین مالی صنایع کوچک ، نوسازی و افزایش بهره وری ، فن آوری و توسعه محصولات صنایع کوچک ، توسعه خوشه ها و شبکه خوشه های همسان و مکمل ، توسعه بازار عرضه و تقاضای خدمات کسب و کار ، بهبود فضای کسب و کار و بستر سازی حقوقی و قانونی ، تدوین و اجرای طرح های اشتغال زا صنایع کوچک و روستایی ، گامهای اساسی و بلندی در جهت رشد و تعالی همه جانبه واحدهای صنعتی استان بردارد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در بحث اهداف سازمان صنایع کوچک به چند مورد اشاره کرد و بیان داشت : توسعه و تکمیل کلیه زیر ساختهای مورد نیاز استقرار صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی . توسعه خدمات نرم افزاری صنایع کوچک در شهرستانها و شهرکهای بزرگ صنعتی کشور . توسعه خوشه ها ی صنعتی . حمایت از ایجاد بنگاه های صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع و حمایت از سرمایه گذاریهای صنعتی .

لاهوتی اشکوری در ادامه افزود : توسعه شهرکهای تخصصی و فناوری با توجه به اولویت ها و مزیت های صنعتی ، بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک و ایجاد شرایط لازم در جهت امنیت سرمایه گذاری از جمله خدمات سازمان صنایع کوچک ، شهرک های صنعتی ایران میباشد .

وی در پایان گفت : امید است با کمک و همکاری تمام فعالان عرصه صنعت از بخشهای دولتی و خصوصی دستیابی به برنامه های تدوین شده محقق گردد و بالندگی ، سرافرازی ، توسعه یافتگی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را موجب گردد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز