خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌کل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد:

اجرایی‌شدن‌طرح آموزش مبانی‌زیست‌محیطی با مشارکت اداره بهزیستی و محیط زیست گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۵۳۱

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: فرهنگ محیط زیستی در مهد کودک‌ها منجر به تربیت نسلی می‌شود که محیط زیست را جایگزین هیچ‌چیز نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جایگاه آن در تحقق اهداف توسعه پایدار؛ اجرای طرح آموزش مبانی زیست‌محیطی به کودکان و نونهالان وابسته به سازمان بهزیستی در دستور کار حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه سرپرست اداره آموزش و پژوهش و جمعی از کارشناسان این اداره کل و نماینده معاونت بهزیستی شهرستان رشت از یکی از مهد های کودک بازدید کردند.

طرح آموزش مبانی زیست محیطی با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان رشت و اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست گیلان اجرایی شد.

اصغر حجامی در این نشست ضمن ابراز امیدواری از وجود فرهنگ محیط زیستی در میان مربیان مهد کودک‌ها گفت:حفاظت از محیط زیست توجه و انگیزه درونی و قلبی می‌خواهد و در همین راستا انجام برنامه‌های عملیاتی در اولویت قرار دارد.

اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان آمادگی خود را جهت آموزش های محیط زیستی مربیان مهدهای کودک و همکاری ادارات بهزیستی استان اعلام کرد.

حجامی هدف از اجرای چنین طرح‌هایی را تربیت و آموزش نسلی دانست که محیط زیست خود را با هیچ چیز دیگری جایگزین‌ نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز