خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر مطرح کرد:

ضرورت اجرای طرح تفکیک پسماندهای پزشکی از زباله های خانگی

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۷۸۸

فرماندار رودسر با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک پسماندهای پزشکی از زباله های خانگی با سلامت جامعه در ارتباط است گفت: اگر در این خصوص تمهیداتی اندیشیده نشود سلامت جامعه به خطر می افتد.

به گزارش ایلنا از رودسر،امیر جانبازی رودسری در جلسه مدیریت پسماند این شهرستان با اشاره به فعالیت کارخانه کمپوست و همچنین مدیریت پسماند و زباله در سطح شهرستان گفت: کارخانه کمپوست رودسر روند اجرایی خوبی را طی می کند و باید تلاش نمائیم با برنامه ریزی درست این روند را بهبود ببخشیم .

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه طرح تفکیک از مبدأ زباله در گذشته وجود نداشته است، افزود : خوشبختانه امروز شاهد اجرای مطلوب این طرح در شهرستان هستیم و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد .

وی درادامه با تأکید برضرورت اجرای طرح تفکیک پسماندهای پزشکی از زباله های خانگی در سطح شهرستان، تصریح کرد: اجرای صحیح این طرح با سلامت جامعه در ارتباط بوده و اگر در این خصوص تمهیداتی اندیشیده نشود سلامت جامعه به خطر می افتد و مسئولان ذیربط وظیفه دارند تا این موضوع را به طور جدی پیگیری نمایند .  

وی همچنین در ادامه سخنان خود از منابع طبیعی و محیط زیست خواست تا در خصوص تأمین زمینی مناسب برای دفن ریجکتی های کارخانه کمپوست اقدامات لازم را انجام دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز