خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

اندیشه‌های نو باید وارد مملکت شود/ فرماندار پیشین رشت در پست دیگری استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۲۷۶

استاندار گیلان با بیان اینکه اندیشه‌های نو باید وارد مملکت شود، گفت:به مدیران تأکید می‌کنم فرصت استفاده از بانوان و جوانان را بیشتر فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان که در سالن اجتماعات بانک ملی این استان برگزار شد، با ابراز رضایت از عملکرد سه ساله سید عیسی مهدوی اظهار کرد: در مدت سه سال خدمت مهدوی در فرمانداری شهرستان رشت، وی کارنامه خوب و درخشانی دارد و بسیاری نگران رفتن او هستند.

وی با بیان اینکه از وجود مهدوی در پست دیگری استفاده می‌شود، افزود: رضایت‌مندی مردم از عملکرد مهدوی نشان‌دهنده لایق بودن وی در تصدی مدیریت فرمانداری شهرستان رشت است.

استاندار گیلان به فعالیت صورت گرفته در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: رشت بزرگ‌ترین شهرستان گیلان بوده و رشت در بحث گازرسانی به عنوان شهرستان سبز معرفی شده است.

وی گیلان را در زمینه گازرسانی جزو استان‌های برتر دانست و تصریح کرد: نرخ بیکاری گیلان از 15.6 درصد به 9 درصد رسیده و امروز این استان در بحث پدافند عامل که با حضور سپاه و ارتش و بسیج که حضوری قوی دارند در بحث پدافند غیر عامل نیز مقتدرانه در حرکت هستیم.

نجفی عملکرد گیلان در حوزه انتخابات را خوب توصیف کرد و گفت: رشد اقتصادی کشور اکنون بالای هفت دهم درصد بوده و در دولت قبل رشد اقتصادی کشور به منهای حدود 6 دهم درصد رسیده بود و برای نخستین بار صادرات کشور از واردات پیشی گرفته و امروز نخستین قرارداد بزرگ خرید هواپیما با دو شرکت بزرگ و معتبر نهایی شده و اینها توفیقات برجام بوده است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های استان در تمام زمینه‌ها افزایش دارد، خاطرنشان کرد: در بحث راه روستایی منهای ۱۴درصد بودیم اما امروزه به میانگین دست یافته‌ایم و دولت ادعایی به غیر از انجام وظیفه ندارد و تمام مباحث را مدیون رهبری‌ها و راهکارهای رهبر معظم انقلاب هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه با همسایگان خود از جمله ارمنستان که با آذربایجان مشکل دارد ارتباطات خوبی داریم، یادآور شد: دولت فعلی با پیمانه خالی کشور را تحویل گرفت و در دوره قبلی به دلیل عدم تبادلات مالی حتی در گرفتن گندم با مشکل مواجه بودیم.

وی گفت: تمام دنیا جمع شده بود تا نفت را زیر 30 دلار برسانند و می‌خواستند نفت را در قبال دارو به ما دهند و امروز پس از سه سال جشن خودکفایی گندم می‌گیریم و در فصل فروش برنج دولت جلوی واردات را گرفت و در بحث چای برای نخستین بار بیش از ۱۳۶میلیارد تومان یارانه چای پرداخت شده است.

نجفی ادامه داد: بسیاری اعتقاد دارند گیلان جزو آرام‌ترین استان‌های کشور است اما عده‌ای هر روز به بهانه‌ای می‌خواهند در این شهر و استان آشوب بپا کنند.

وی با اشاره به اینکه اندیشه‌های نو باید وارد مملکت شود، یادآور شد: جوان‌ها به این اندیشه‌ها نیازمندند و به مدیران تأکید می‌کنم فرصت استفاده از بانوان و جوانان را بیشتر فراهم کنند.

استاندار گیلان به فرماندار جدید شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: سیروس شفقی هم شهردار و نیز فرماندار بود و کارشناس خبره در کار خود است و امیدواریم در اجرای پروژه‌های عمرانی و جذب سرمایه‌گذار با قدرت ورود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز