خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

کلنگ احداث مرکز سلامت جامع شهری روستایی چابکسر به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۸۹۱

کلنگ احداث مرکز سلامت جامع شهری روستایی شبانه‌روزی و پایگاه اورژانس شهرستان چابکسر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از چابکسر، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در مراسم کلنگ‌زنی احداث مرکز سلامت جامع شهری روستایی شبانه‌روزی و پایگاه اورژانس چابکسر، گفت: زمین ساخت مرکز درمان‌ بستر و اورژانس چابکسر حدود ۴۰ سال گذشته از سوی همسر مرحوم "حسین معتمد" به بهداری آن زمان اهدا شد و به نام دکتر طلوعی رئیس بهداری وقت به ثبت رسید و اخیراً زمین مذکور در اختیار علوم پزشکی قرار گرفت که امروز کلنگ احداث مرکز درمان بستر چابکسر در آن زده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساخت مرکز سلامت جامع شهری روستایی و پایگاه اورژانس را مورد نیاز مردم چابکسر خواند و تصریح کرد: این مرکز امکان ایجاد بیمارستان تخصصی را نیز دارد و در ورودی گیلان کاملاً ضروری به نظر می‌رسد و امیدواریم با تلاش خیرین و همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شود.

وی با اشاره به این مطلب که مرکز سلامت جامع شهری روستایی و پایگاه اورژانس چابکسر در سه طبقه و به مساحت دو هزار و ۷۵ متر مربع ساخته می‌شود، تصریح کرد: پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود که تأمین ۵۰ درصد این اعتبار از کمک خیران و ۵۰ درصد آن از منابع دانشگاه علوم پزشکی است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان، اقدامی فنی و اصولی بوده و آمادگی برای کمک به ساخت درمانگاه مذکور وجود دارد.

اسدالله عباسی ساخت مرکز درمان‌بستر چابکسر را فرصت مناسبی برای مردم خواند و افزود: در حال حاضر دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان رودسر نصب شده و دو دستگاه آمبولانس به آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به نیاز بیمارستان املش به تجهیزات بیشتر، تصریح کرد: ضروری است که با همکاری خیران و مسؤولان حق مطلب در این شهرستان نیز به خوبی ادا شود.

حجت‌الاسلام محمود کشاورز، امام جمعه چابکسر نیز در ادامه، توزیع عدالت اجتماعی را ضروری خواند و اظهار کرد: ساخت این درمانگاه از آرزوهای مردم چابکسر بوده و توجه به استحکام ساختمان، تأمین تجهیزات پزشکی مناسب و پزشک، امری مهم در این زمینه محسوب می‌شود. در این راستا برای توسعه خدمات رفاهی در جامعه، همکاری خیران با دولت ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز