خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس آموزش و پرورش بندرانزلی:

300 دانش‌آموز برتر در رشته‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۷۸

رئیس آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: از 300 دانش‌آموز برتر در رشته‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، سید حسین دریابکی در مراسم جشن ستارگان در سالن همایش دهکده ساحلی بندرانزلی اظهارکرد: آموزش و پرورش همواره ارتقاء کیفی سطح آموزشی و علمی دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان دربین دانش‌آموزان مدارس شهرستان بندرانزلی یادآورشد: دانش‌آموزان بندرانزلی همواره در همایش‌ها و مسابقات‌کشوری‌خوش درخشیده‌اند و از بین 23 دانش‌آموزان دارای معدل 20 در پایه سوم دبیرستان، هفت دانش آموز از بندرانزلی هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی با اشاره به لزوم توجه ویژه به توانمندی های نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی افزود: دانش‌آموزانی که دراین شرایط سنی مقام‌های برتر را از آن خود می کنند نیاز به توجه ویژه دارند چرا که نقطه اتکای جامعه در آینده، بر همین جوانان است .

در این همایش از 300 دانش‌آموز برتر در رشته های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و دانش آموزان دارای رتبه های برتر کنکور درسال 95 با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز