خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع عالی بسیج استان:

دسته بندی اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد/افراد یا انقلابی‌اند یا غیرانقلابی

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۶۸۱

سردار علیزاده با تاکید بر اینکه در جبهه انقلاب نیازمندیم که همه گروه های ارزشی و انقلابی چه انقلابیون گذشته و چه جوانان در کنار هم قرار بگیرند بیان داشت: مسیر خط انقلاب ما وحدت بر محور ولایت است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار نظرعلی علیزاده با بیان اینکه مجمع عالی بسیج متشکل از نخبه‌های بسیج در اقشار و تخصص‌های مختلف است، اظهار کرد: این مجمع الحمدالله امروز ظرفیت بالایی از لحاظ سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و علمی  برخوردار است.

وی افزود: این مجمع با شکل گرفتن در شهرستان ها و تشکیل کارگروه های تخصصی امروز بزرگترین مجمع نیروهای نخبه ها را در استان ها از جمله استان گیلان شکل داده است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه این مجمع از همه اقشار جامعه تشکیل شده و داری ظرفیت فوق العاده علمی و تخصصی است افزود: در موضوعات مختلف اعم از مشکلاتی که برای بسیج پیش می آید و مشکلات و نیازهای جامعه  از قبیل سازندگی،حوزه اقتصادی با برسی موضوعات به ارائه راهکار می پردازد.

سردار علیزاده با بیان اینکه ما در بحث دسته بندی های سیاسی برمبنای بیانات مقام معظم رهبری اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد تاکید کرد: دسته بندی از نگاه ما انقلابی و ضد انقلاب و کسانی که بین این دو دسته قرار می گیرند یعنی نه انقلابی اند و نه ضد انقلاب، است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در انتخابات ۹۴ با تاکید بر اینکه در جبهه انقلاب نیازمندیم که همه گروه‌های ارزشی و انقلابی چه انقلابیون گذشته و چه جوانان در کنار هم قرار بگیرند بیان داشت: مسیر خط انقلاب ما وحدت بر محور ولایت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز