خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا خبر داد:

توزیع تراکت های "تهاجم امروز دشمن و استکبار جهانی" در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۷۱۹

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا از توزیع 60 عدد تراکت با عنوان تهاجم امروز دشمن و استکبار جهانی در آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی صبح امروز با بیان اینکه تهاجم امروز دشمن و استکبار جهانی، تهاجم فرهنگی است اظهار کرد: مسائل فرهنگی زیربنای کشور است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا با بیان اینکه هجوم یک ملت به ملتی دیگر به صورت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی انجام می‌شود، افزود: تهاجم فرهنگی هجمه بسیار خطرناک برای جهان اسلام محسوب می‌شود.

حاتمی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی طبق هماهنگی‌ها، یک فرصت برای مبلغان ایجاد می‌کند تا راحت‌تر بتوانند به نشر دین بپردازند بیان کرد: امام حسین(ع) با احیای امر به معروف و نهی از منکر در قیام عاشورا نقشه راه را برای مقابله با ظالمان ترسیم کرد.

وی به نقش مهم نهضت عاشورا در ابعاد مختلف جامعه و فرهنگ‌ اشاره کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید از طریق فرهنگ نهضت امام‌حسین(ع) مورد توجه نوجوان و جوانان جامعه قرار گیرد.

وی از توزیع 60 عدد تراکت با عنوان تهاجم امروز دشمن و استکبار جهانی در آستارا خبر داد و گفت: این نهاد دینی فعالیت گسترده خود را با هدف شکوفایی حیات معنوی، ترویج و تبیین شاخص‌های دینی و اعتقادی و اعتلای فرهنگ پر بار جامعه اسلامی انجام می‌دهد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا هدف از تهاجم فرهنگی را کنترل فرآیند تصمیم‌گیری، شیوه اطلاع‌رسانی و تغییر در نظام ارزش‌های جامعه دانست و یادآور شد: این تعداد تراکت برای آگاه‌سازی عمومی و استفاده در خطبه و موعظه‌ها در بین روحانیون آستارا توزیع شد و روحانیون باید به تبیین تهاجم امروز دشمن بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز