خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

پایداری جریان گاز مشترکین، رسالت شرکت گاز است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۳۴۶

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: پایداری جریان گاز مشترکین، رسالت شرکت گاز است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به در پیش بودن مانور افت فشار گاز در مازندران و همکاری استان گیلان بعنوان استان معین در مانور ، ضمن تشریح نحوه تعامل، به بیان نحوه اجرای این مانور که با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز برگزار می شود، پرداخت.

وی با بیان اهمیت نقش گاز در جامعه، پایداری جریان گاز را مهم دانست و تذکرات لازم را برای پرهیز از هرگونه  قطعی گاز به مسئولان مربوطه اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به کارهای صورت گرفته در زمینه مقاوم سازی و پایداری جریان گاز گفت: کارهای خوبی در این زمینه در استان انجام شده و باید این روند بر اساس برنامه تداوم داشته باشد.

ظهیری با توجه به اهمیت برقراری گاز برای همه مشترکین، عدم قطعی گاز در فصل سرما در بخش خانگی را بعنوان یک اصل مهم در شرکت گاز برشمرد و گفت: برای تحقق این مهم باید نقاط آسیب پذیر شناسایی شده با استفاده از سیستم دیسپچینگ و اندازه گیری جریان گاز، مورد رصد و کنترل مراقبتی قرار گیرند.

وی همچنین در این جلسه نکات مهم جلسه مدیران عامل شرکت گاز را درخصوص مباحث مختلف، از جمله سازماندهی نیروی انسانی، منابع و سیستم‌های مکانیزه مالی، برون سپاری خدمات و وضعیت مطالبات شرکت ملی گاز از بخش های مختلف مشترکین برای مسئولان شرکت تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز