خبرگزاری کار ایران

از سوی نماینده ولی‌فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان صورت گرفت؛

بیانیه به مناسبت 13آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۳۸۹

بی‌تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی ، خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از رهنمودهای پیرمراد خویش، توانست هیمنه ی پوشالی آمریکا را در وقایع این روز تاریخی و حماسی در هم بشکند و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه، استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان به مناسبت 13آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی ‍پیام مشترکی صادر کردند. 

متن پیام به شرح زیر است:

در مرور تقویم ملل مختلف، به طور قطع روزهای ماندگاری به عنوان نقطه عطف در گذر از تاریکی به سوی روشنی وجود داشته و دارد؛ در روزشمار تاریخ میهن عزیزمان، 13آبان رویدادها و خاطراتی را تداعی می کند که نشان دهنده راه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در گذر تاریخ  در برابر زیاده خواهی‌ها است.

حوادث‌ سه‌گانه‌ ی این روز از تبعید حضرت‌ امام‌ خمینی (ره) در سال‌ 1343 تا کشتار دانش‌آموزان‌ در سال‌ 1357 و تسخیر لانه‌ی‌ جاسوسی‌ در سال‌ 1358، حس استبدادگریزی و استکبارستیزی رادر وجود نوجوانان،جوانان و همه اقشار مردم چنان پرورش داده که در مسیر مبارزه‌ی‌ افتخارآمیز مقابله باسلطه‌خواهی بیگانگان همیشه پیشاهنگ‌ و پیشرو هستند.

بی تردیدهمبستگی مردم مسلمان و انقلابی ، خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از رهنمودهای پیرمراد خویش، توانست هیمنه ی پوشالی آمریکا را در وقایع  این روز تاریخی و حماسی در هم بشکند و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

در این میان پاسداشت این روز بزرگ به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی امت انقلابی ایران اسلامی یکی از وظایف نسل جوان امروز و آینده است تا قدرت‌ و عظمتی‌ را که‌ در سایه‌ی‌ اسلام‌ ، وحدت‌ ومجاهدت رزمندگان‌ به‌ دست‌ آمده، حفظ نماید.

اینجانبان از مردم ولایت‌مدار ، انقلابی و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می کنیم بسان حضور مدبرانه و آگاهانه ی خود در تمامی عرصه ها ، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در مراسم بزرگداشت 13 آبان با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز