خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کل گیلان:

آموزش‌ها در دستگاه قضایی استان باید کاربردی و به روز باشد

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۳۶۴

رئیس کل دادگستری کل استان با اشاره به اهمیت آموزش در دستگاه قضایی و کاهش اطاله دادرسی و در پی آن تکریم هرچه بهتر و بیشتر ارباب رجوع گفت: آموزش ها در دستگاه قضایی استان باید کاربردی و به روز باشد

به گزارش ایلنا از رشت، هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی آموزشی دادگستری استان  به ریاست احمد سیاوش پور،  رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری کل استان در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش در دستگاه قضایی و کاهش اطاله دادرسی و در پی آن تکریم هرچه بهتر و بیشتر ارباب رجوع گفت: آموزش‌ها در دستگاه قضایی استان باید کاربردی و به روز باشد .

وی با تاکید بر این نکته که کیفیت کار آموزشی در کیفیت آراء قضایی آثار و برکات خود را نشان می‌دهد بیان داشت: واحد آموزش دادگستری استان توانسته با 17 عنوان آموزشی قضایی و 40 عنوان آموزشی اداری در سال جاری، از استان های موفق در این حوزه باشد.

رئیس شورای قضایی استان آثار نشست‌های قضایی در محاکم قضایی استان را بسیار مطلوب و مناسب دانست و اشاره داشت: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون و ایجاد دبیرخانه در راستای ارتقاءکیفی نشست‌های قضایی اقدام لازم بعمل آید.

سیاوش پور در ادامه بر آموزش هرچه بیشتر و هدفمند به اعضای شوراهای حل اختلاف به ویژه شعب صلح و سازش را از اهداف واحد آموزش دادگستری گیلان بیان و تاکید کرد: با آموزش‌های تخصصی همراه با سبک‌های نوین در واحدهای صلح و سازش بتوان گامی محکم در کاهش اوقات دادرسی و گسترش صلح و سازش برداشته شود.

این مقام ارشد قضایی در پایان دوره آموزشی کار آموزان قضایی در استان را فرصتی مناسب برای دستگاه قضایی استان و کشور در راستای تربیت نیروهای متخصص قضایی دانست و افزود در کنار مسائل علمی و آموزشی نیاز به آموزش‌های‌تخصصی شخصیتی نیز برای کارآموزان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز