خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد:

لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۷۷

رئیس کل دادگستری مازندران گفت:با توجه به گامهای مهمی که انبیاء الهی در این راستا برداشتند نیازاست تا برنامه های جدید، مستقل و اجرایی برای این امر مهم در جامعه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام تقوی فرد لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را امری ضروری دانست و به آن تاکید کرد
حجت الاسلام  محمد علی تقوی فرد  پیش از ظهر امروز در همایش دبیران فریضتین سازمان ها، ادارات، مراکز آموزشی و درمانی، اصناف ، هئیت مذهبی و سمن ها در سالن دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تمام انبیاء الهی برای تحقق  عمل فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید بسیار کردند، اظهار داشت: با توجه به گامهای مهمی که انبیاء الهی در این راستا برداشتند نیازاست تا برنامه های جدید، مستقل و اجرایی برای این امر مهم در جامعه داشته باشیم.
 
وی لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را امری ضروری دانست و به آن تاکید کردو افزود:  برنامه ریزی و اجرای مجریان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در حد مطلوب نیست بنابراین می طلبد تا همه در اجرای صصحیح قوانین اهتمام جدی داشته باشند.
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه می بایست قبل از اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عمل خیرخواهانه در دستور کار قرار گیرد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه برای اجرای اعمال خیرخواهانه نیاز به زمان بیشتری است.
 
تقوی فرد در ادامه افزود: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، مصوبه و برنامه های زیادی وجود دارد اما مجریان مخلص برای اجرای این فریضه الهی وجود ندارد.
 
وی  انگیزه، وقت و ایمان را از شاخصه های مهم در جهت اجرای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد و با اشاره به هشت هزار زندانی در استان، گفت: این میزان زندانی درسطح استان موجب افزایش هزینه می شود و این ار به خیر و صلاح جامعه نیست.
 
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دبیران در دستگاههای اجرایی و سازمان ها می توانند در اجرای فریضه  دینی امر به معروف و نهی از منکر اثر گذار باشند، افزود: دادگستری استان از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر حمایت می کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز