خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۴۲

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: آموزش همراه با پژوهش، تار و پود نظام های آموزشی است و جدایی این دو مانع از تحول در امر تعلیم و تربیت است.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در  کاشان، "محمود خدمتی" در آیین تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر کاشان افزود: باید کتاب درسی بر مبنای تحقیق و پژوهش استوار شود تا فرهنگ پرسشگری به سکه رایج جامعه بدل شود.

به گفته وی، سابقه تاریخی جهان به ستارگان درخشان علم و دانایی از دیر کهن کاشان شهادت می دهد وحامل این پیام است که نسل ها در هر عصری باید برای حفظ این میراث تلاش کنند.

وی تصریح کرد: رتبه های برتر در جشنواره های علمی و پژوهشی را باید تجلیل کنیم تا فرهنگ تحقیق و پژوهش و تفکر نقاد جایگزین فرهنگ شفاهی در جامعه شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی  مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: پژوهش، اساس پیشرفت همه جانبه‌ یک کشور است و سطح فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه محسوب می‌شود.

"علیرضا فاضل دربندی" در آیین تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر کاشان افزود: پژوهش در آموزش و پرورش با موانع و محدودیت‌هایی روبرو است که بازبینی این شرایط می‌تواند عامل مؤثری در بهبود کیفیت پژوهش شود.

به گفته وی، نگاه اداری به بدنه‌ پژوهش و شغل معلمی و عدم اهتمام نظام آموزشی به تلاش پژوهشگران از نقاط ضعف برای توسعه پژوهش در آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: چنانچه راهکارهای یکپارچه و منسجمی برای پژوهش‌های معلمان درنظر گرفته نشود انگیزه در بین همکاران برای پژوهش وجود نخواهد داشت و برگردان این انگیزه و فرصت نیز به هزینه‌های غیر قابل جبران تبدیل خواهد شد.

در این مراسم در بخش فرهنگیان، "معصومه خدمتکار" رتبه برتر پژوهشگر کشور ، محمد ابراهیم بهرام، عطیه شبانی زاده، لیلی صاحبی ، زهرا حمیدی رهقی، فرحدخت چینی، زهرا نادری صفا و سمیه فتوحی، با کسب رتبه های برتر استان اصفهان تجلیل شدند.

در بخش دانش آموزان پژوهشگر نیز  از "امیرحسن متقی"، رتبه کشوری جشنواره جابربن حیان،"سیدحسن‌صالحی"،"محسن‌یزدی"و"شکیبا‌وردی"برگزیدگان‌جشنواره‌خوارزمی، "محمد رضا حسینیان" برگزیده جشنواره اسباب بازیهای آموزشی، "محمود هوشمندی نژاد" برگزیده جشنواره طراحی قایق های هوشمند،" زهرا صفری"، برگزیده کاپ فیزیک ایران تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز