خبرگزاری کار ایران

از سوی منطقه آزاد انزلی صورت گرفت؛

تجلیل از معلمان محدوده منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۰۲

امام جمعه شهرستان بندر انزلی گفت: مسئولین باید شرایطی را بوجود آورند که معلمین جز دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان نداشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرانزلی در مراسم قدردانی سازمان منطقه آزاد انزلی از معلمین محدوده این منطقه گفت:
همه ما مدیون هدایتهای معلمین هستیم
به گزارش ایلنا از انزلی، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان اقدام به برگزاری جشن باغبان مهربان به منظور تجلیل از مهربانی بی‌دریغ معلمان و زحمات شایستهٔ فرهنگیان منطقه، در فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی نمود.
حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه شهرستان بندر انزلی در این مراسم با قدردانی از اقدام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: همه ما مدیون هدایتهای معلمین هستیم.
وی با بیان اینکه معلمین جامعه را از جهل و نادانی به نور و علم هدایت می‌کنند اضافه نمود: همه مخلوقات عالم از خیرات معلمین بهره‌مند می‌شوند.
امام جمعه شهرستان بندر انزلی با اعلام اینکه معلم نیازی به آب و نان ندارد چراکه نان معرفت بر سفره نسل‌های آینده ارائه می‌کند تأکید نمود: مقام معلم به حدی رفیع است که خداوند، پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) از آن‌ها تجلیل کردند، در نتیجه زبان ما از تبیین شأنیت معلمین قاصر است.
حجت الاسلام سید داود موسوی خود را نیز شاگرد کوچک معلمین اعلام کرد و گفت: مسئولین باید شرایطی را بوجود آورند که معلمین جز دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان نداشته باشند.
حسین احمدی دارانی مدیر گردشگری و قائم مقام معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، گسترش همکاریهای سازمان با فرهنگیان منطقه و استان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم اعلام و افزود: نظام آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌های دانش بنیان منطقه آزاد انزلی نقش بسزایی داشته و توسعه سطح آموزش در روستاهای محدوده این منطقه از برنامه‌های این سازمان است.
قرائت اشعاری از سوی استاد سید اکبر می‌رجعفری از مولفان کتب‌ درسی، چهره‌ ملی ادبیات و معلم فرهیخته گیلانی و ارائه خاطرات سالهای تدریس و شعرخوانی از سوی تعدادی از معلمان و فرهنگیان محدوده این منطقه بهمراه اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخشهای این مراسم بود.
در پایان این مراسم که معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، روسای آموزش پرورش شهرهای خشکبیجار، انزلی، خمام، معلمان، فرهنگیان و مدیران مدارس محدوده منطقه حضور داشتند، باغبانان مهربان علم و دانش از سوی این سازمان مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز