خبرگزاری کار ایران

استاندار در بازدید از مسابقات قرآن‌کریم:

فضای معنوی گیلان با برگزاری مسابقات قرآنی صد چندان شده است

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۲۷۶

استاندار گیلان گفت: برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، سیمای گیلان را در کشور سیمای قرآنی و معرفتی ترسیم کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی به برگزاری موفق کنگره 8 هزار شهید گیلانی در اردیبهشت سال جاری اشاره کرد و افزود: بسیار خرسندیم که فضای معنوی و روحانی گیلان با برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صد چندان شده است.

وی گفت: برگزاری این مسابقات و بازتاب‌های آن  سیمای قرآنی گیلان را در کشور ترسیم کرد.

استاندار گیلان گفت: گیلان از سطوح جوانان تا سنین بالا بیش از 270 هزار فعال قرآنی دارد که بیش از 10 درصد جمعیت استان می‌شود و جنب وجوش خاصی در بین قشرهای مختلف مردم و شهرستانها برای بهره گیری از فیوضات معنوی این مسابقات وجود دارد.

وی افزود: از دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات به جهت فراهم کردن شرایط لازم جهت بهره گیری گیلان  از فرصت برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قدردانی می کنم .

استاندار گیلان به تلاش‌های صورت گرفته جهت میزبانی هر چه بهتر گیلان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 50 نشست از سال گذشته جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات برگزار شد که همراهی خوب مدیران استانی و روسای سازمان‌ها در برگزاری این مسابقات حاصل این نشست‌ها است.

وی قرآن را موجب حفظ وحدت در جوامع مسلمین دانست و افزود: فاصله گرفتن مسلمان از قرآن، تفرقه را در جوامع مسلمین به همراه خواهد داشت.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تلاوت قرآن خود مقدمه ای برای بهره‌گیری از مفاهیم و تدبر در قرآن است، اظهار داشت: امیدواریم همگی بتوانیم از این کتاب الهی در راه رسیدن به سعادت و کمال بهره گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز