خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد بندرانزلی خبر داد:

برگزاری جشن ازدواج آسان در بندرانزلی/ 180 دختر تحت حمایت بندرانزلی در آستانه ازدواج قرار دارند

مدیر کمیته امداد بندرانزلی گفت: 410 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد بندرانزلی اهداء شد که 280 میلیون ریال آن توسط خیران تامین شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، به مناسبت هفته ازدواج آسان و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا با کمک خیران و مشارکت هیئت رزمندگان اسلام بندر انزلی، 23 نوعروس و 6 نوداماد تحت حمایت، آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

 مدیر کمیته امداد بندرانزلی تصریح کرد: 410 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد بندرانزلی اهداء شد که 280 میلیون ریال آن توسط خیران تامین شد.

وی در این مراسم با تاکید بر ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان جوانان به ویژه خانواده‌های بی‌بضاعت گفت: جشن ازدواج 23 نوعروس و 6 نوداماد تحت حمایت شهرستان با کمک و همراهی خیران برگزار شد که در این جشن مبلغ 410 میلیون ریال به این نوعروسان اهداء شد.

حسن کاوش با بیان اینکه 280 میلیون ریال از این مبلغ  توسط خیران شهرستان پرداخت شد افزود: اکنون 180 دختر در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد بندرانزلی هستند که در صورت فراهم آمدن زمینه‌های ازدواج و جهیزیه راهی خانه بخت خواهند شد.

وی با اشاره به کمک 800 میلیون ریالی خیران در سال جاری برای کمک هزینه تامین جهیزیه 60 نوعروس تحت حمایت تصریح کرد: خیران 120 میلیون ریال هم به صورت غیرنقدی و در قالب خرید کالای اساسی به نوعروسان کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد بندرانزلی ادامه داد: سال گذشته 60 مورد کمک هزینه تامین جهیزیه به مبلغ یک میلیارد و 256 میلیون ریال با کمک و مساعدت خیران پرداخت شد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون مردم نوع‌دوست بندرانزلی 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب صدقه به نیازمندان و یک میلیارد و 964 میلیون ریال هم به ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند.

کد خبر : ۴۰۸۱۸۵