خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

تخصیص 4 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به صنایع کوچک و متوسط

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۵۷۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در سی و ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید، گفت: با توجه به همت همه مسئولان استان و در رأس آن استاندار گیلان، چشم انداز روشنی در رفع موانع تولید و رونق صنعت در گیلان خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، در سی و ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که با حضور اصغریان، نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید در رشت برگزار شد، مشکلات تولیدی 14 واحد صنعتی و معدنی در حوزه های مختلف بررسی و مصوبات لازم برای حل آنها صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و دبیر کارگروه اجرای قانون رفع موانع تولید در این جلسه با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان در حمایت از تولید داخل و صدور بخشنامه به سازمان ها و نهادهای دولتی بر الزام تهیه اقلام مورد نیازشان از تولیدات داخلی استان گفت: با همت مسئولان استان و در رأس آن استاندارگیلان، در راستای رفع موانع تولید و رونق بخشی به تولید و صنعت، چشم انداز روشنی در انتظار گیلان است.

وی در ادامه از آغاز شروع پرداخت تسهیلات بانکی در قالب مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط خبر داد و افزود: تاکنون 270واحد صنعتی متقاضی، برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

منتظری با اشاره به تخصیص 4 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به صنایع کوچک و متوسط استان از ثبت یک هزار و 355 مورد تقاضای اخذ تسهیلات در سامانه بهین یاب خبر داد و خاطر نشان کرد: گزارش عملکرد کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط طی روزهای آینده به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز