خبرگزاری کار ایران

احمدی‌پور مطرح کرد:

رأی مردم در 24 خرداد 92 بازگشت امید به جامعه بود

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۵۹۹

معاون استاندار گیلان گفت: مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 به بازگشت امید به جامعه رأی دادند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور امروز در جلسه استانداری گیلان با گرامیداشت سالروز حماسه‌ سیاسی 24 خرداد 1392، این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، فراموش‌نشدنی خواند و افزود: پیام رأی مردم در انتخابات 24 خرداد، این بود که با تدبیر و عقلانیت، راه چاره برای مشکلات کشور پیدا می‌شود.

وی تکیه بر مردم و افزایش توجه به سرمایه‌های اجتماعی را یکی از دستاوردهای 24 خرداد عنوان کرد و گفت: مردم در این روز به احیای ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون راستگویی، پاکدستی، احترام به همه‌ مردم و سربلندی دوباره‌ ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و داخلی رأی دادند.

احمدی‌پور با بیان اینکه دولت در سه سال گذشته همه تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوبی قرار داد که جامعه به امنیت آرامش و ثبات واقعی برسد، افزود: در گیلان نیز با تدابیر استاندار، امنیت، آرامش و همدلی بین اجزای مختلف حاکمیت و مردم وجود دارد که بیان شخصیت‌های مختلف کشوری در سفر به گیلان و ارزیابی های سالانه آنها، موید و گواه این موضوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال سربلندی ایران اسلامی و فراهم کردن زمینه زندگی در شأن و منزلت مردم ایران است، گفت: دولت با تکیه بر عقلانیت و اعتدال در عرصه‌های داخلی و خارجی، توانست یکی از پیچیده‌ترین موضوعات مورد اختلاف بین‌المللی در موضوع پرونده هسته‌ای را به سرانجامی مناسب و البته عزتمندانه ‌برساند.

احمدی‌پور تصریح کرد: دولت هم اکنون نیز با نگاهی درون‌نگر و برون‌زا که حاصل به ثمر رسیدن برجام است و همچنین اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برای بهبود معیشت مردم در تلاش است.

وی با بیان اینکه ملت به دولت خود اعتماد دارد، گفت: البته در این میان، عده‌ای معدود هم وجود دارند که منافع‌شان با اجرای سیاست‌های دولت و برجام، به خطر افتاده و آنها به هر شیوه‌ای، سعی در سیاه‌نمایی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با یادآوری اینکه مجموعه دولت از نقد منصفانه استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: مرزهای سیاه‌نمایی و تخریب با نقد، کاملا مشخص است، از این رو، مردم هوشیار ما با تکیه بر عملکردهای موثر و مثبت و شفاف انجام شده، این مسئله را در می‌یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز