خبرگزاری کار ایران

در طرحی تشویقی در رشت صورت گرفت؛

شهروندان با تحویل پسماند خشک، کیسه زباله مخصوص خودرو دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۲۱۷

شهروندان رشتی می‌توانند برای حفظ محیط شهری و رفاه حال خود کیسه زباله مخصوص خودرو دریافت کنند.

به گزارش ایلنا  از رشت و به نقل از  روابط عمومی سازمان پسماند شهرداری رشت، سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت همزمان با پیگیری اعمال قانون درباره خودروهای متخلفی که زباله خود را از خودرو به بیرون پرتاب می کنند ، برای شهروندان طرح تشویقی در نظرگرفته است.

سازمان مدیریت پسماند رشت با آغاز هفته محیط زیست در 9 کانکس دریافت پسماند خشک خود در سطح شهر رشت، در ازای تحویل پسماند خشک یک کیسه زباله مخصوص خودرو به شهروندان اهدا می‌کند. این طرح در تمامی کانکس ها در حال اجراست.

رشت از معدود شهرهای کشور است که قانون جریمه برای خودورهای متخلفی که زباله خود را به بیرون پرتاب می کنند در آن اجرایی شده است.

با توجه به تولید روزانه بیش از 450 تن زباله در شهر رشت عدم مدیریت آن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به محیط وارد کند ، همراهی شهروندان با عدم ایجاد آلودگی در سطح شهر ، کمک به کاهش تولید زباله و مشارکت در تفکیک زباله از مبدا می تواند بهترین پشتوانه سازمان مدیریت پسماند رشت برای تحقق هدف شهر پاک و سالم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز