خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

اختصاص 23 میلیارد تومان به بیمه سلامت کشور در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۸۷

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از اختصاص 23 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این حوزه در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدجواد کبیر پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت در هتل کادوس این شهر بیان کرد: امیدواریم طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخش بیمه سلامت در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه رسیدن به زبان مشترک در بخش بیمه سلامت از اهداف اجلاس مذکور است، تصریح کرد: توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از برنامه‌های بیمه سلامت در کشور است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از اختصاص 23 هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف به بیمه سلامت در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: منابع و مصارف در بخش بیمه سلامت باید بررسی شود.

کبیر، به تدوین برنامه کامل و جامع برنامه راهبردی بیمه سلامت در دو سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: برنامه مذکور تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.

کبیر خاطرنشان کرد: کارگزاران اجرایی مکلف هستند قدر فرصت پیش آمده در بخش بیمه سلامت را بدانند و به عنوان ره‌آورد نظام به خوبی از آن صیانت کنند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اذعان داشت:سازمان بیمه سلامت باید در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه منسجم و قابل قبولی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز