خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داد:

احداث دیوار سبز شهدا در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد رشت

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۷۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از ساخت دیوار سبز شهدا در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس این واحد دانشگاهی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد رشت در این مراسم، با اشاره به اینکه امروز نشستن ما در بنای یادمان شهدای گمنام تجدید میثاق با شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدای ما در مقابل دشمن می‌جنگیدند و سینه خود را مقابل دشمنان سپر می‌کردند.

قاسمی با بیان اینکه دانشگاهیان ما در استقبال از شهیدان سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: این حرکت در نوع خود بی نظیر بوده است و این در کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و به خود می بالیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مراحل پیشرو در موضوعات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است،تصریح کرد: سیاست کلی فرهنگی ما برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است.

قاسمی خاطرنشان کرد: بنای یادمان شهدای گمنام در نوع خود بی‌نظیر است و در کشور همانند این بنا وجود ندارد. این بنا براساس بافت جغرافیایی گیلان طراحی شده و ستون‌های هشت گانه آن برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیان داشت: بنایی که در دست احداث است از دقت بالایی برخوردار بوده و با زحمت فراوانی شکل گرفته است و امیدواریم در شان مقام و منزلت شهیدان باشد.

علیرضا تیموری از ساخت دیوار سبز شهدا در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رشت خبر داد.

وی اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم ذره‌ای از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان را که باعث شدند امروز شاهد کشوری امن باشیم را با یاد کردن این عزیزان جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز