خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

طرح نظام مدیریت مدرسه محور در مدارس سما اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۲۸

اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در مدارس سما در الویت برنامه‌های سازمان سما قرار دارد.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور، از اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در مدارس سمای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در مدارس سما در الویت برنامه‌های سازمان سما قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد قلی‌زاده، رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور، در حاشیه بازدید سرزده از مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در جمع آموزگاران و کارکنان این واحد ضمن اعلام خبر مذکورگ اظهار کرد: سازمان سما درصدد اجرای طرح‌هایی جهت حل مشکلات کارکنان است.

وی افزود: اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در جهت حل این مشکلات است.

قلی‌زاده با حضور در کلاس‌های درس و در جمع دانش آموزان از نزدیک در جریان مسائل آموزشی و پرورشی مدارس سما واحد رشت قرار گرفت و روند فعالیت‌های صورت گرفته را قابل تقدیر دانست.

علیرضا آزادبر، معاون دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مانند کارگاه‌های فنی و آزمایشگاه‌های دانشکده سما واحد رشت اذعان داشت: در استان گیلان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و وجود چنین امکاناتی در شهر رشت می‌تواند در جهت آموزش فرزندان این مرز و بوم، بسیار مفید و با ارزش است.

رحمت علی صابری حقایق رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما استان گیلان نیز در جریان این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت مدارس سما ارائه و آمادگی این استان را جهت اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در یکی از مدارس سما اعلام کرد.

در این نشست صمیمی قلی‌زاده به تشریح رویکرد‌ها و سیاست‌های پیش روی سازمان پرداخت و حاضران در جلسه، دغدغه‌های خود را با رئیس سازمان سما در میان گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز