خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه سلامت ایران خبر داد:

پرداخت بدهی6 هزار و 500 میلیارد تومانی بیمه سلامت به موسسه‌های درمانی تا دو هفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۴۰۷

مدیر عامل بیمه سلامت با اشاره به بدهی 6 هزار و 500 میلیارد تومانی به موسسه‌های درمانی، اظهار کرد: امیدواریم تا دو هفته آینده بخش بسیاری از بدهی‌های بیمه سلامت با کمک دولت پرداخت شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدجواد کبیر در دهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت در محل هتل کادوس رشت با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) و آرزوی صحت و سلامت مقام معظم رهبری، اظهار کرد: هر سه ماه اجلاس بیمه سلامت در استان‌های کشور را برگزار می‌کنیم و امروز دهمین اجلاس بیمه سلامت در گیلان برگزار شده است.

وی به شرایط ویژه سلامت در کشور اشاره کرد و افزود: در دهه عدالت و پیشرفت تلاش می‌کنیم جهت‌گیری‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه معماری خدمات در حوزه سلامت نیازمند تجدیدنظر جدی است، اظهار کرد: براساس برنامه راهبردی و عملیاتی سازمان بیمه سلامت برای کنترل تقاضا و مدیریت منابع اجلاس مدیران سلامت برگزار شده است.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه دچار اختلال‌هایی در بخش اقتصادی هستیم، تصریح کرد: دولت در بحث اجتماعی به امر سلامت توجه ویژه دارد و یکی از افتخارهای پس از انقلاب اسلامی حمایت دولت در حال توسعه از حوزه بخش سلامت است.

وی با اشاره به بدهی 6 هزار و 500 میلیارد تومانی به موسسه‌های درمانی، اظهار کرد: امیدواریم تا دو هفته آینده  بخش بسیاری از بدهی‌های بیمه سلامت با کمک دولت پرداخت شود.

مدیر عامل بیمه سلامت اضافه کرد: اگر به حوزه سلامت دقت نشود می‌تواند حوزه پر حاشیه‌ای باشد و نیازمند حمایت است.

کبیر، به شناسایی 800 سکونت‌گاه غیر رسمی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز 11 میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت کشور هستند.

وی حمایت ارزشمند بیمه سلامت را با حمایت دولت، مجلس و مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: سال 93 با مصوبه دولت جمعیت فاقد پوشش بیمه‌ای زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه 75 درصد جمعیت زیرپوشش خانوارها با درآمد کمتر از ماهانه یک میلیون تومان هستند، خاطرنشان کرد: بازنگری جدی در عرصه بیمه سلامت در کشور حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه گیلان می‌تواند پیشاهنگ و نماد کنترل هزینه در ارائه خدمات سلامت باشد، بیان کرد: همگرایی بین بیمه و دانشگاه می‌تواند گام موفقی در این بخش باشد.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران متذکر شد: سیمای هزینه در استان‌ها نشان می‌دهد می‌توانیم برنامه‌های مناسبی در این زمینه ارائه دهیم.

کبیر از تدوین برنامه‌های عملیاتی در بیمه سلامت خبر داد و یادآور شد: استان‌ها باید بتوانند با شرایط وضعیت بیمه‌شدگان تطبیق‌سازی کنند تا با هدفمند کردن فعالیت‌ها دوره‌گذار را با بیشترین کارآیی و کمترین هزینه‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز