خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت؛

زنگ افتتاح نمایش جزیره به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۳۸

امروز زنگ افتتاح نمایش جزیره به کارگردانی رضا میر معنوی با حضور ثابت قدم شهردار رشت، مظفر نیکومنش نودهی، فاطمه شیرزاد و اسماعیل حاجی پور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به صدا در آمد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، امروز زنگ افتتاح نمایش جزیره به کارگردانی رضا میرمعنوی با حضور ثابت‌قدم شهردار رشت، مظفر نیکومنش  نودهی، فاطمه شیرزاد و اسماعیل حاجی‌پور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به صدا در آمد.

رضا میرمعنوی کارگردان این نمایش در مراسم افتتاحیه با ابراز تمایل نسبت به کسب جایگاه ویژه گیلان در حوزه تئاتر گفت: ما فرا مرزی فکر می‌کنیم و امیدواریم با سفرهای خارجی، حداقل در سطح آسیای میانه، استعدادهای این استان را در سرزمین‌های دیگر به نمایش بگذاریم.

 وی با بیان اینکه ۱۴۰ تحصیل کرده تئاتر در گیلان داریم افزود : ۳ نفر مقطع دکترا ، ۴۷ نفر مقطع کارشناسی ارشد و مابقی تحصیلات کارشناسی را پشت سر گذاشته اند و نیروی بالقوه بسیار خوبی در استان وجود دارد. اما ما نیاز به امکانات و حمایت های مالی بیشتر داریم و باید این حمایت ها دولتی باشد.

میرمعنوی با اشاره به اینکه به دنبال اجرای آثار فاخر و ماندگاری در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت هستیم ادامه داد : نمایش جزیره بیش از سه ماه تمرین شده است و قرار بود پیش از عید به اجرا درآید اما با تاخیری که به دلایل مختلف وجود داشت امروز زنگ افتتاحیه را به صدا درمی آوریم تا به مدت ۱۵ شب این نمایش به روی صحنه برود. 

 حاجی پور نیز  با بیان اینکه عادت داریم به گذشته خود افتخار کنیم افزود : اولین تئاتر را داشتیم اما ما چه کرده ایم و چه باید بکنیم ؟ فرمایشات صادقانه آقای میرمعنوی ما را متاثر کرد. من نمی توانم از طرف همه اعضای شورا قول بدهم اما به نمایندگی از بیش از نیمی از اعضای شورا این قول را می دهم که هرکاری از دستمان بر بیاید انجام بدهیم. 

رییس شورای اسلامی شهرستان رشت  ادامه داد : هنرمندان درد جامعه را به نمایش می گذارند. نظام ما نظامی مردمی است اما درکشورهایی که نظام مردمی ندارند به همین شکل باید دردهابیانشود و ما نیز باید نگاه فرا مرزی داشته باشیم .

 حاجی پور تصریح کرد : هنرمندان را دوست دارم و سعی می کنم در چنین برنامه هایی حضور داشته باشم. تمامی کسانی که ایفای نقش می کنند خودشان شخصیت های برجسته ای هستند از آنها سپاسگزاری می کنم. گاها می بینم بعضی از ریشه های ما گم شده است که شما هنرمندان با نقش آفرینی آنها را بازگو می کنید. دست همگی تلاشگران را می بوسم و با افتخار می گویم آمادگی کمک به شما را داریم. کمک به شما کمک به خودمان و مردم است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز