خبرگزاری کار ایران

امام جمعه دابو و دشت سر:

مجمع خیرین دابودشت احیاء می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۹۱

مجمع خیرین شهرستان آمل بدون یاری خداوند متعال و وجود شما عزیزان قادر به انجام هیچ کاری نیست و فقط با امید به پروردگار قادر متعال ویاری و همگامی شما است که می توانیم به انجام امور مهمی پرداخته و باری را از دوش همشهریان عزیز نیازمند خود برداریم.

به ابتکار امام جمعه دابو و دشت سر جلسه مجمع خیرین شهرستان آمل، باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، اعضای مجمع، بخشدار دابودشت، رییس شورای اسلامی بخش، اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت و اعضای ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه برگزارشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقی زاده با بیان اینکه شما عزیزان مومنینی هستید که با کار زیبایتان دل خلق خدا را شاد می کنید گفت: امروز افتخار شهرستان آمل به شما عزیزان است که با راه اندازی مجمع خیرین دست نیازمندان را گرفته وامیدی را در دل این بندگان خدا زنده می کنید.

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید براین که سبک زندگی شما عزیزان بر گرفته از آموزه های دینی و سیره عملی پیامبر وامامان معصوم است ادامه داد: امروز آنچه که جامعه را مورد آزار واذیت قرار می دهد بیکاری بوده که گریبان گیر هر خانواده ای شده است که برای رفع بخشی از این معضل بزرگ نیازمند شما عزیزان هستیم تا با تقویت و راه اندازی بنگاه های زودبازده اقتصادی دراین مسیر گامی بردارید.

وی با بیان اینکه ۱۳ ماه از حضور اینجانب به عنوان امام جمعه دابو دشت سر می گذرد اظهارداشت: خوشبختانه با کمک بخشداران، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین بخش اقدامات درخور توجهی صورت گرفته است که هنوز جای کار وجود دارد.

تقی زاده با بیان اینکه پتانسیل های خوبی دراین دوبخش وجوددارد تصریح کرد: مجمع خیرین دابودشت که با همت عده ای از خیرین تشکیل شده بود متاسفانه به واسطه مشغله کاری بعضی از اعضا نیمه فعال شده است که امیدواریم به برکت این حضور اعضای مجمع خیرین شهرستان آمل به صورت مجدد احیاء شود تا بتوانیم با کمک خیرین بخش برای رسیدگی و دستگیری از نیازمندان اقدامات خوبی را انجام دهیم.

مسعود نیکپور مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل با بیان اینکه گامهای مجمع خیرین برگرفته از آموزه های دینی است گفت: اعضای مجمع با عشق وعلاقه برای رسیدگی و حل مشکلات نیازمندان وقت خود را دراین مسیر می گذارند که رضایتمندی خداوندمنان رادر پی داشته باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل با تاکید براینکه مجمع خیرین علاوه بر کمک های مالی به دنبال شناسایی نیازهای اساسی جامعه درهمه زمینه ها می باشدادامه داد: خوشبختانه با درایت ومدیریت اعضا، هشتمین سال فعالیت مجمع راپشت سر می گذاریم که با راه اندازی موسسه پرستوهای رهایی کودکان ۳ تا ۷ سال را از خانواده های بدسرپرست وبی سرپرست که حدود ۵۰ نفر می باشند تحت پوشش خود قراردهیم و دراین موسسه تمام امکانات رفاهی وتحصیلی برای عزیزان فراهم شده است.

نیکپور با اشاره به ورود مجمع به مناطق آسیب پذیر شهرستان یادآورشد: خوشبختانه مجمع خیرین درکنار مسئولین اجرایی شهرستان توانسته است با شناسایی این مکانها برای رفع مشکلات اهالی از لحاظ بهداشتی، ساخت مسجد، رسیدگی به وضعیت معیشتی ودرمانی و دیگر عرصه ها ورود پیدا کند.

وی همچنین درخصوص ساخت مرکز شیمی درمانی دربیمارستان امام رضا(ع)، پیگیری ساخت مرکز پرتو درمانی و رسیدگی به وضعیت بیمارستان های سطح شهر مطالبی راعنوان داشت.

عطااله حیدرزاده عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل با تاکید براینکه مجمع خیرین یک نهاد خیریه بدون نگرش سیاسی برنامه های مدونی را ازتولد تا سالمندی برای افراد آسیب پذیر جامعه دارد گفت: دربخش دانش آموزی و دانشجویی با کمک روسای دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای حل مشکل این عزیزان که سرمایه های شهرستان ونظام هستند در راستای اهدای کمک هزینه تحصیلی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: درراستای کمک به نیازمندان تاکنون ۳۰۰ جهیزیه عروس از قبیل یخچال، تلویزیون، فرش و دیگر وسایل را خریداری و به نوعروسان اهدا کردیم.

حیدرزاده تاکید کرد: خرید دستگاه سنگ شکن کلیه که یکی از نیازهای اصلی شهرستان بوده با مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان صورت گرفته که از محل درآمد آن بیماران نیازمند را جهت مداوا معرفی می کنیم.

غلامرضا عشریه عضو هیات مدیره و خزانه دار مجمع خیرین شهرستان آمل گفت: مجمع خیرین شهرستان آمل بدون یاری خداوند متعال و وجود شما عزیزان قادر به انجام هیچ کاری نیست و فقط با امید به پروردگار قادر متعال ویاری و همگامی شما است که می توانیم به انجام امور مهمی پرداخته و باری را از دوش همشهریان عزیز نیازمند خود برداریم.

وی با اشاره به عملکرد خوب کمیته های مختلف مجمع افزود: اهدای جهیزیه، اهدای وام بانکی بدون بهره از مجمع به متقاضیان جهت گره گشایی، اهدای کمک هزینه های درمانی، اهدای کمک هزینه های مالی، اهدای کمک حقوقی وآزادی زندانیان، اهدای کمک های فرهنگی، اهدای کمک هزینه های دانشجویی و فعالیت در دیگر عرصه ها از اقدامات درخور تحسین مجمع خیرین شهرستان آمل می باشد.

عشریه با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین در روستای واسکس دابودشت گفت: این مجمع به همت وتلاش خیرین درسال ۸۷ راه اندازی شد ودر سال ۸۹ دربخش دابودشت به عنوان شعبه دوم مجمع خیرین آغاز بکار کرد.

وی یادآورشد: خوشبختانه پس از تشکیل مجمع خیرین چندین همایش برگزارشد که خیرین توانستند یاریگر نیازمندان بخش باشند.

رییس مجمع خیرین دابودشت ادامه داد: متاسفانه به عللی وقفه ای درادامه کار به وجود آمد که با حمایت وپشتیبانی امام جمعه دابو و دشت سر و با کمک همه عزیزان به زودی این مجمع احیاء خواهد شد.

علیرضا شیرسوار بخشدار دابودشت ادامه داد: وفاق وهمدلی درسرلوحه کاری همه مسئولین بخش قراردارد که امیدواریم بتوانیم با راه اندازی مجدد مجمع خیرین بخش شاهد کمک به نیازمندان باشیم.

گفتنی است؛ درپایان جلسه برای کمک به بیمارستان امام رضا(ع) آمل چکی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از سوی مجمع خیرین شهرستان آمل صادرشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز