خبرگزاری کار ایران

شهردارمنطقه ۵ رشت خبر داد:

محور برنامه های دهه فجر در منطقه پنج ایجاد نشاط اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۹۲

شهردارمنطقه 5 رشت با بیان اینکه تمهیدات و مقدمات لازم برای بزرگداشت دهه فجر در مجموعه شهرداری منطقه فراهم شده است و محور برنامه‌های امسال را با توجه شعار منطقه پنج ایجاد نشاط اجتماعی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 رشت، محمد تقی عبدالهی مدیر منطقه پنج شهرداری رشت در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام ا... فجر برنامه های شهرداری منطقه پنج را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه تمهیدات و مقدمات لازم برای بزرگداشت دهه فجر در مجموعه شهرداری منطقه فراهم شده است و محور برنامه‌های امسال را با توجه شعار منطقه پنج ایجاد نشاط اجتماعی اعلام کرد.

مدیر منطقه پنج خاطر نشان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده شامل فضاسازی محیط شهری با تزئین و آذین بندی میادین و معابر سطح منطقه و ایجاد زمینه لازم جهت مشارکت ساکنین محلات ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری برنامه های شاد فرهنگی در پنج محله کم برخوردار منطقه، برگزاری نمایشگاه عکس‌های انقلاب، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی و ایستگاه سنجش سلامت شهروندان در سرای محله بیانی، اهداء جایزه به متولدین ۲۲ بهمن سال ۵۷ ساکن منطقه ، اهتزاز بالن تبریک دهه فجر در میدان مصلی، تزئین و حضور در جشن انقلاب مدرسه مسکن مهر، حضور مسئولین منطقه در مزار شهدا، نورافشانی آسمان مسکن مهر در شب سالگرد پیروزی انقلاب و ... خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: جشن انقلاب اسلامی امسال، با برگزاری برنامه های متنوع بتواند با توجه به اهمیتی که در این زمینه است، به صورت برجسته‌ای در سطح شهر نمود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز