خبرگزاری کار ایران

در قالب ۴۳ رشته انجام می‌شود؛

ثبت نام در رشته‌های کار‌شناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۹۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: ثبت نام رشته‌های کار‌شناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در قالب ۴۳ رشته در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا امیرتیموری با اشاره به این خبر اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان رشته‌های مختلف مقاطع کار‌شناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کار‌شناسی بدون آزمون این دانشگاه می‌توانند به صورت حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و یا از طریق سایت الکترونیکی www. azmoon. org ww. azmoon. org ت نام، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلنسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اضافه کرد: داوطلبان در یکی از ۴۳رشته فعال این واحد دانشگاهی در نیمسال اول ۹۵-۹۴ ثبت نام کنند.

امیرتیموری متذکر شد: برای ثبت نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ نوع مدرک دیپلم متوسطه وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند یکی از مجموعه‌های آموزشی را بر اساس علاقه انتخاب کند.

وی در مورد زمان اعلام نتایج دوره کار‌شناسی بدون آزمون نیز خاطر نشان کرد: داوطلبان می‌توانند پس از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته یا محل اقدام کنند که پس از ثبت نام اینترنتی با تهیه پرینت از ثبت نام خود باید برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام قطعی در ساعات اداری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مراجعه کنند.

این مسئول یادآور شد: داوطلبان قبل از ثبت نام در مورد رشته مورد علاقه خود دقت کنند زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز