خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

شرکت‌های دانش بنیان گامی برای دستیابی اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۳۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: با تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های اقتصادی درآمدزا، گامی در جهت رسیدن به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی برداشته می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا امیرتیموری در نشست بااعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان از لازمه‌های مملکت داری و پیشبرد امور کشور است.

وی با بیان اینکه در شرایط فشار و تحریم‌های بین المللی توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درون دانشگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: پیش بینی ۱۶درصدی درآمد حاصل از شرکت‌های دانش بنیان در بودجه سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی نیز امری مهم تلقی می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: باید بتوانیم از طریق تأسیس و راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های اقتصادی در سایه پژوهش به درآمد خارج از شهریه مطابق بودجه پیش بینی شده در سال جاری برسیم.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی از پتانسیل‌های نهفته در دانشگاه‌ها استفاده نشده است، اذعان کرد: باید نیازمندیهای این حوزه توسط دانشگاه‌ها با ارائه راهکارهای تخصصی جدید برطرف شود.

امیر تیموری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی دانست که در آینده منطبق با این ظرفیت‌ها می‌توان برنامه ریزی درستی انجام داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تأکید بر ارائه طرح‌های درآمد زا توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه متذکر شد: گیلان به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و ظرفیت‌های استراتژیک و مهم اقتصادی می‌تواند به یک فرصت برای تولید ثروت مبدل شود.

وی افزود: با تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های اقتصادی درآمد زا باید گامی در جهت رسیدن به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی برداشته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز