خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش؛

آمادگی 7 هتل تالش در اسکان از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۳۷۴

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش از آمادگی هفت هتل این شهر برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از تالش، جلال سید محمدی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان با تبریک سال نو اظهار کرد: طرح خدمات نوروزی تالش از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه 94 ادامه دارد.

وی همچنین از تشکیل کمیته‌های 10 گانه در ستاد خدمات سفر تالش خبر داد و تصریح کرد: این کمیته ها با هدف خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مسافران تشکیل شده است.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش افزود: از هم اکنون تالش با تمامی امکانات وظرفیت های خود در استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی قرار دارد.

وی تعداد هفت هتل با بیش از 335 تخت خواب و تعداد 60 مسافر کاشانه با 21آموزشگاه وبیش از 180کلاس تجهیز شده را از جمله اقامتگاه های مهیا شده این شهرستان برشمرد.

سید محمدی با بیان اینکه تالش در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های مهم و خوبی است ، اظهار داشت: تالش دارای قابلیت‌های مهم و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی است که هر ساله حجم زیادی از مسافران را به خود جذب می کند.

وی منطقه نمونه گردشگری سیاهداران و سورتمه چمنی، طرح های ساحلی قروق وگیسوم، مجموعه شهر باستانی مریان وآق اولر و جاده زیبای اسالم به خلخال را از جمله این مناطق گردشگری عنوان کرد.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش ادامه داد: آبشار زمری در حویق وقلعه باستانی وتاریخی صلصال در لیسار از دیگر جاذبه های مهم گردشگری تالش است.

وی خاطر نشان کرد: تالش 94کیلومتر ساحل دارد که این شهرستان را به عنوان ساحلی معرفی وثبت کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز