خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

اجرای ۵۵ برنامه در ۱۶ شعب استان به مناسبت دهه ی فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۳۹

علیرضا خصوصی در جریان رونمایی از این دو هواناو با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: در دهه مبارک فجر تعداد ۵۵ برنامه در ۱۶ شعب استان اجرا می‌شود.

پیش از ظهر امروز دو فروند هواناو در پایگاه دریایی بندر انزلی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، علیرضا خصوصیدر جریان رونمایی از این دو هواناو با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: در دهه مبارک، فجر تعداد ۵۵برنامه در ۱۶ شعب استان اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلانآغاز عملیات ساخت پایگاه امدادی،رونمایی از تجهیزات جدید امدادی،افتتاح مرکز کنترل عملیات،ویزیت رایگان در درمانگاه صلح وافتتاح کانون‌های دانشجویی را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

وی دیدار باخانواده‌های معظم شهدا،برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی،اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم و ویزیت رایگان،کارگاه‌های آموزشی گفتمان دینی،همایش پیاده‌روی و توان‌افزایی،مسابقه نقاشی در رده‌های مختلف سنی در کانون‌های دانش‌آموزیو… را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان شناخت نیروهای متخصص و به‌کارگیری آنها در نقاط هدف و ایجاد زمینه برای رشد و خلاقیت افراد متخصص و فعالیت‌های تخصصی و آموزشی را از مهم‌ترین اهداف این جمعیت ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز