خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

صنعت گیلان با مشکلات فراوان روبرو است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۶۱

اهمیت توسعه‌ی روابط و صادرات محصولات گیلان به جمهوری آذربایجان و روسیه در تقویت اشتغالزایی و درآمدزایی مهم است.

استاندار گیلان گفت:صنعت گیلان با مشکلات فراوان روبرو استو برای حل این مشکلات نیازمند تقویت حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم..

به گزارش ایلنا، نجفی امروز در نشست با مجتبی خسرو تاج قائم مقام و محسن صالح نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت نقش اعتبارات صندوق توسعه‌ی ملی در اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی گفت: بوروکراسی طولانی در صندوق و عدم همکاری بانک‌های موجب شده است تا بهره‌ی مناسب از این فرصت خوب انجام نگیرد.

وی همچنین تشکیل ستاد تسهیل سرمایه گذاری و امور کار آفرینی و کارگروه حمایت از تولید را در راستای حل مشکلات صنایع استان عنوان کرد و افزود: صنعت گیلان با مشکلات فراوان روبرو استو برای حل این مشکلات نیازمند تقویت حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم.

دکتر نجفی همچنین اهمیت توسعه‌ی روابط و صادرات محصولات گیلان به جمهوری آذربایجان و روسیه را در خروج از رکود و تقویت اشتغالزایی و درآمدزایی در استان مهم دانست و افزود: موانع صادرات برخی از محصولات کشاورزی و مواد غذایی که از استقبال خوبی در این کشورها روبرو است برداشته شود.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: فعال شدن بازارچه مرزی آستارا و احداثپایانه‌ی صادرات محصولات کشاورز در این شهرستان در تقویت صادرات مؤثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز