خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت گیلان خبر داد:

تمدید فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کننده

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۲۸

صاحبان واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی می توانند برای دریافت فرم مربوطه به سایت http: / / gil. mimt. gov. ir مراجعه کنند.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تمدید آخرین مهلت شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کننده تا ۳۰ آذرماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد درویش‌کردار، امروز، در نشست بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی به واحدهای تولیدی و خدماتی بر‌تر استان که فعالیت‌های مؤثری در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان داشته باشند، گواهینامه استانی اعطا کند.

وی استقبال واحدهای تولیدی و صنعتی و شرکت در فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کننده را خوب توصیف کرد و گفت: مهلت شرکت در این فراخوان تا ۳۰ آذر تمدید شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان کسب امتیاز مربوط به رضایتمندی مشتری، رعایت کیفیت کالا و خدمات و رعایت قیمت‌ها را از جمله مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی در این فراخوان عنوان کرد.

وی افزود: توزیع و خدمات پس از فروش و عدم محکومیت در شعب تعزیرات حکومتی در دو سال اخیر و دارا بودن نشان تجاری مستقل و پروانه بهره‌برداری و مجوزهای بهداشتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران را از دیگر شاخص‌های فراخوان مذکور برشمرد.

به گفته درویش‌کردار، اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده در اسفند ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در گیلان برگزار می‌شود.

وی از صاحبان واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی خواست تا برای دریافت فرم مربوطه به سایت http: / / gil. mimt. gov. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز