خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

افزایش تصادفات موتورسواران در ماسال

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۲۳

بر خی به دلیل عدم توان اقتصادی برای خرید خودرو، از موتورسیکلت استفاده می‌کنند که در بسیاری از مواقع قوانین و مقررات ایمنی را نیز رعایت نمی‌کنند.

فرماندار ماسال از افزایش تصادفات موتورسواران در ماسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار ماسال امروز در شورای حمل و نقل این شهرستان اظهار کرد: عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه توسط موتورسوران از جمله مهم‌ترین دلایل افزایش میزان تصادفات و خسارات ناشی از آن در ماسال است.

محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه بسیاری از کسانی که از موتورسیکلت استفاده می‌کنند از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، تصریح کرد: استفاده نامناسب و غیر ایمن از موتورسیکلت یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن در شهرستان ماسال است.

وی گفت: به دلیل عدم توان اقتصادی برای خرید خودرو، از موتورسیکلت استفاده می‌کنند که در بسیاری از مواقع قوانین و مقررات ایمنی را نیز رعایت نمی‌کنند.

فرماندار ماسال مناسب نبودن وضعیت راه‌ها و وجود نقاط حادثه‌خیز را از دیگر عوامل افزایش میزان تصادفات در شهرستان ماسال دانست و تاکید کرد: باید با ایمن‌سازی راه‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز، تامین روشنایی راه‌ها از افزایش آمار تصادفات در این شهرستان کاسته شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات، از اختصاص بودجه در این زمینه از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خبر داد.

قاسم‌نژاد یادآور شد: باید با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب موجبات نهادینه شدن فرهنگ راهنمایی و رانندگی را در بین مردم فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز