خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی بهزیستی گیلان:

مهدهای کودک شرایط بازدید اولیاء کودکان قبل از ثبت نام را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۶۰

این اقدام در راستای اجرای وظایف محوله در مراقبت و آموزش کودکان و ایجاد آسودگی و آرامش خیال والدین فراهم شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان گفت: مهدهای کودک موظفند تا شرایط بازدید اولیاء کودکان را از فضای مهد‌ها در ساعات غیرفعال و قبل از ثبت نام فراهم کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید مهدی خدمت بین دانا با بیان این مطلب، افزود: این اقدام در راستای اجرای وظایف محوله در مراقبت و آموزش کودکان و ایجاد آسودگی و آرامش خیال والدین فراهم شده است.

وی اظهار داشت: بنا به تصمیمات اتخاذ شده در کمیته تخصصی دفتر کودکان بهزیستی استان گیلان مهدهای کودک موظفند تا شرایط بازدید اولیاء کودکان را از فضای مهد‌ها در ساعات غیرفعال فراهم کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان با تاکید بر ضرورت نظارت و اطمینان بیشتر از اجرای دقیق این بخشنامه خاطر نشان کرد: تعامل و هماهنگی بیشتر کار‌شناسان بهزیستی با نیروهای مهدهای کودک و اولیاء کودکان در این رابطه ضروری است.

استان گیلان دارای ۵۰۵ مهدکودک شامل مهدهای خودکفا، قرآنی، مناطق کم برخوردار، روستا مهد‌ها، تعاونی، خصوصی شهری و دولتی شهری و روستایی است.

در زمان حاضر، بیش از ۱۵ هزار کودک در مهدهای کودک استان گیلان نگهداری می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز