خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فناوری منطقه آزاد انزلی خبر داد:

ایجاد امکان خدمات الکترونیک به دهیاران و شوراهای محدوده منطقه آزاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۸۳

بزرگ‌ترین مزیت این سامانه فراهم کردن امکان مکاتبه دهیاری‌ها و شوراها با یکدیگر است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد انزلی گفت: زمینه ارائه خدمات الکترونیک به دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی محدوده منطقه آزاد انزلی فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از انزلی، مهدی گلدوست در نشست منطقه آزاد انزلی با اشاره به ایجاد سامانه یکپارچه مکاتبات الکترونیک دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این سامانه به منظور ارائه خدمات الکترونیک به دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی محدوده این منطقه راه‌اندازی شده است.

وی بزرگ‌ترین مزیت این سامانه را فراهم کردن امکان مکاتبه دهیاری‌ها و شوراها با یکدیگر عنوان کرد و گفت: این سامانه در قالب اجرای طرح شهروند الکترونیک و در مسیر دستیابی به اهداف دولت الکترونیک از طرف این سازمان پیاده‌سازی شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد انزلی انجام تمام فرآیندهای مربوط به مکاتبات شوراهای اسلامی و دهیاری‌های محدوده منطقه با این سازمان و بالعکس و را از اهداف راه‌اندازی سامانه مذکور ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه مکاتبات دهیاری‌ها به صورت الکترونیک و در بستر شبکه اینترنت انجام می‌شود، یادآور شد: با این سامانه تمام دهیاری‌ها و شوراهای منطقه می‌توانند علاوه بر انجام مکاتبه با سازمان با دیگر دهیاری‌ها نیز مکاتبه داشته باشند.

گلدوست، کاهش زمان و هزینه‌های مترتب بر پیگیری امور اداری را از مهم‌ترین اهداف پیاده‌سازی سامانه مذکور دانست و متذکر شد: سازماندهی، کنترل بهتر بر روند مکاتبات و بهینه‌سازی گردش مکاتبات از دیگر اهداف است.

وی درباره آموزش سامانه یکپارچه مکاتبات الکترونیک دهیاری‌ها و شوراها خاطرنشان کرد: در این زمینه هماهنگی با دهیاری‌ها و شوراها انجام شده است.

این مسئول دسترسی سریع به مکاتبات بایگانی شده و افزایش سرعت و دقت در پاسخگویی به مکاتبات شوراها، دهیاری‌ها، سازمان منطقه آزاد و… را از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز